Favore.plBaza wiedzy

"Budowa" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
1 2 3 4 5 6 z 6  
  • ADMS Sp. z o. o. : Innowacyjne gadżety reklamowe - jak skutecznie promować swoją markę?

    Autor: FirmaADMS   |   18 lip 2024, 12:23   |   Dział: Artykuły
    ADMS Sp. z o.o.: Innowacyjne gadżety reklamowe - jak skutecznie promować swoją markę?Gadżety reklamowe od dawna są jednym z najbardziej skutecznych narzędzi marketingowych, które pomagają budować świadomość marki i zwiększać jej rozpoznawalność. W dobie rosnącej konkurencji na rynku inwestowanie w promocję jest niezbędne, aby utrzymać się na powierzchni i przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów.
  • Wpływ wyboru CMS na rozwój strony internetowej

    Autor: studiozielinski   |   6 kwi 2024, 1:17   |   Dział: Artykuły
    Wpływ wyboru CMS na rozwój strony internetowejWybór systemu zarządzania treścią (CMS) jest kluczowym momentem dla każdego, kto planuje rozwój strony internetowej. To decyzja, która wpływa nie tylko na pierwsze kroki w cyfrowym świecie, ale również na długoterminowe możliwości rozwoju i adaptacji strony do zmieniających się wymagań rynku oraz użytkowników.
  • Sprzątanie po budowie - dlaczego warto skorzystać z usług profesjonalnych firm?

    Autor: SprzatanieKurpan   |   1 mar 2024, 12:13   |   Dział: Artykuły
    Sprzątanie po budowie - dlaczego warto skorzystać z usług profesjonalnych firm?Budowa lub remont domu czy mieszkania to ogromne przedsięwzięcie, które często kończy się dużym bałaganem. Sprzątanie po budowie może być czasochłonne i męczące, dlatego warto zastanowić się nad skorzystaniem z usług profesjonalnych firm sprzątających. W artykule przedstawiamy zalety takiego rozwiązania oraz omawiamy, na co zwrócić uwagę przy wyborze firmy sprzątającej.
  • Profesjonalne sprzątanie różnych przestrzeni w ofercie Firmy Sprzątającej "Alia"

    Autor: NataliaPajaczek   |   20 paź 2023, 13:52   |   Dział: Artykuły
    Profesjonalne sprzątanie różnych przestrzeni w ofercie Firmy Sprzątającej W dzisiejszych czasach, w dobie ciągłego zabiegania i braku czasu na codzienne obowiązki, coraz częściej korzystamy z usług firm sprzątających. Profesjonalne sprzątanie to nie tylko wygoda, ale także gwarancja czystości i higieny w naszych domach, mieszkaniach, firmach czy halach magazynowych. Dolnośląskie to region, gdzie działa Firma Sprzątająca "Alia", od której dowiemy się więcej o profesjonalnych usługach porządkowych.
  • Jak prowadzić firmowego bloga?

    Autor: KarolinaRoksela   |   5 sie 2021, 10:45   |   Dział: Artykuły
    Jak prowadzić firmowego bloga? 22,2 miliarda wpisów tworzonych każdego dnia odwiedza 409 milionów czytelników te imponujące liczby pokazują ogromny potencjał drzemiący w content marketingu. Jeżeli chcesz z niego skorzystać, to musisz stworzyć firmowego bloga. Jest on bowiem szansą na pozyskiwanie nowych klientów i promocję biznesu w sieci. Sprawdź, jak tworzyć dobre treści i prowadzić własną bazę wiedzy.
  • 7 powodów, dla których warto prowadzić firmowego bloga

    Autor: KarolinaRoksela   |   29 kwi 2021, 14:40   |   Dział: Artykuły
    7 powodów, dla których warto prowadzić firmowego blogaStrona internetowa to klucz do sukcesu biznesu w sieci. Odpowiednia witryna nie realizuje jednak wszystkich celów marketingowych, które można osiągnąć, tworząc firmowego bloga. Choć efekty tej formy content marketingu nie są widoczne natychmiast, to mogą przerosnąć najśmielsze oczekiwania. Sprawdź, dlaczego warto tworzyć dobre treści. Poznaj zalety popularnego narzędzia każdego marketera.
  • 5 wskazówek, jak zbudować widoczność firmy w sieci

    Autor: KarolinaRoksela   |   18 mar 2021, 14:52   |   Dział: Artykuły
    5 wskazówek, jak zbudować widoczność firmy w sieciStacjonarne prowadzenie biznesu jest już współcześnie niewystarczające. Chcąc odnieść sukces na rynku oraz podjąć rywalizację z konkurencją należy budować widoczność swojej firmy przede wszystkim w Internecie. To właśnie sieć stanowi obecnie najważniejszą formę kreacji i autopromocji. Nie jest to jednak zadanie łatwe i rzadko przynosi od razu wymierne efekty. W poniższym artykule uchylamy rąbka tajemnicy i podpowiadamy, jakie działania należy podjąć, aby zyskać nowych i nie tylko wirtualnych klientów.
  • BHP nie tylko na papierze o bezpieczeństwie w zakładzie produkcyjnym

    Autor: buenavistamediagroup   |   20 lis 2020, 11:25   |   Dział: Artykuły
    BHP nie tylko na papierze   o bezpieczeństwie w zakładzie produkcyjnymJak podaje GUS w 2019 roku w Polsce w wyniku wypadków przy pracy ucierpiało 83.205 osób. To kolejno o 1,3% i 5,8% mniej w porównaniu z poprzednim okresem i danymi z 2017 roku. Choć tendencja spadkowa cieszy, to w kwestii bezpieczeństwa i higieny pracy jest jeszcze wiele do zrobienia. Przed tym wyzwaniem stoją szczególnie duże przedsiębiorstwa, na których spoczywa odpowiedzialność za zdrowie, a nawet życie setek pracowników. O tym, jak wygląda to w praktyce opowiada Anna Połchowska specjalista ds. BHP w zatrudniającej kilkaset osób firmie Cedo.
  • MultiBox nowoczesny marketing zintegrowany

    Autor: alegria_KK   |   14 kwi 2020, 19:14   |   Dział: Artykuły
    Internetowy świat ery Google ciągle się zmienia. Obserwujemy trendy i zmiany, jakie zachodzą w wyszukiwarce i ciągle dostosowujemy naszą ofertę do aktualnych wymagań. Dzięki temu Klientom CS Group Polska zapewniamy kompleksowe działania dopasowane do potrzeb i możliwości każdego biznesu, na każdym etapie rozwoju firmy od podstawowej obecności w Internecie, po aktywny marketing internetowy.
  • Mów do mnie tak, czyli jak efektywnie komunikować się z klientem?

    Autor: aveex   |   25 kwi 2017, 15:01   |   Dział: Artykuły
    Mów do mnie tak, czyli jak efektywnie komunikować się z klientem? Za powodzenie sprzedaży w dużej mierze odpowiada klient. To on w sposób bezpośredni decyduje o tym, czy prowadzone przez sprzedawców działania będą przynosić zyski i staną się opłacalne. Co w takim razie, albo raczej kto sprawia, że jedni konsumenci do nas wracają, a inni nie? Jak skutecznie rozmawiać z klientem, by nie tyko kupił oferowany przez nas produkt, ale też zapamiętał, kto mu go sprzedał? Kuczem do odpowiedzi na te pytania jest efektywna komunikacja.
1 2 3 4 5 6 z 6