Favore.plBaza wiedzy

"Dom" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 2)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Jak sobie radzić z trudnym klientem?

    Autor: MariaKuziela   |   10 gru 2021, 8:39   |   Dział: Artykuły
    Jak sobie radzić z trudnym klientem? Trudny klient zdarza się wszędzie. Dlatego trzeba się liczyć z tym, że prędzej czy później się na niego natknie. I przygotować się. Źle przeprowadzona rozmowa może spowodować, że klient zrezygnuje z usług twojej firmy i wystawi jej złą opinię. Jak więc umiejętnie obsłużyć trudnego klienta, by na końcu poczuł się lepiej? Wskazówki w artykule!
  • Jak prowadzić firmowego bloga?

    Autor: KarolinaRoksela   |   5 sie 2021, 10:45   |   Dział: Artykuły
    Jak prowadzić firmowego bloga? 22,2 miliarda wpisów tworzonych każdego dnia odwiedza 409 milionów czytelników te imponujące liczby pokazują ogromny potencjał drzemiący w content marketingu. Jeżeli chcesz z niego skorzystać, to musisz stworzyć firmowego bloga. Jest on bowiem szansą na pozyskiwanie nowych klientów i promocję biznesu w sieci. Sprawdź, jak tworzyć dobre treści i prowadzić własną bazę wiedzy.
  • M jak motywować czy idealny pakiet benefitów istnieje?

    Autor: buenavistamediagroup   |   12 mar 2021, 12:47   |   Dział: Artykuły
    M jak motywować   czy idealny pakiet benefitów istnieje?Pakiet benefitów na stałe wpisał się w oferty pracy wielu firm. Prywatna opieka medyczna, karnet na siłownię i do klubu fitness, darmowe śniadania, a nawet możliwość przychodzenia do biura z pupilami opcji jest wiele, a wyścig zbrojeń w tym zakresie ciągle trwa w końcu stawką są pracownicy. Czy wszystkie benefity motywują jednakowo? Czy warto wdrażać nietypowe świadczenia pozapłacowe? I czy istnieją dodatki idealne? Rozmawiamy o tym z Katarzyną Trzosek, Specjalistą ds. HR w firmie Cedo.
  • Gotowa spółka stażowa

    Autor: konsultant_finansowy   |   31 paź 2017, 7:39   |   Dział: Artykuły
    Gotowa spółka stażowaRejestracja spółki na terenie Polski jest niestety niezwykle problematyczna. Wymaga od przedsiębiorcy odwiedzenia poszczególnych urzędów, w których musi dopełnić ogromną ilość formalności, przez co trwać może nawet kilka tygodni. Oczywiście wiele zależy od rodzaju spółki. W naszym kraju dzielimy je na osobowe (spółki cywilne, spółki jawne, spółki komandytowe, spółki partnerskie) oraz kapitałowe (spółki z o.o. i spółki akcyjne).
  • Przestrzeń coworkingowa alternatywa dla biura

    Autor: oasja   |   12 lip 2017, 12:14   |   Dział: Artykuły
    Przestrzeń coworkingowa  alternatywa dla biuraProwadzisz własną działalność i nie masz swojego biura? Spotkania z klientami w kawiarniach stały się męczące? Przestrzeń coworkingowa to miejsce dla ludzi biznesu, którzy potrzebują skupić się na pracy, albo chcą przeprowadzić zebranie czy szkolenie w profesjonalnych warunkach.
  • Elektroniczna zmiana danych w KRS

    Autor: konsultant_finansowy   |   6 cze 2017, 8:08   |   Dział: Artykuły
    Elektroniczna zmiana danych w KRSDecydując się na założenie działalności gospodarczej przedsiębiorca posiada obowiązek rejestracji swojej firmy w Krajowym Rejestrze Sądowym. Krajowy Rejestr Sądowy (KRS) to rejestr publiczny działający na rynku od 2001r. Zastąpił on poprzednio funkcjonujący rejestr handlowym. KRS prowadzony jest przez Ministerstwo Sprawiedliwości oraz niektóre sądy rejonowe.
  • Mów do mnie tak, czyli jak efektywnie komunikować się z klientem?

    Autor: aveex   |   25 kwi 2017, 15:01   |   Dział: Artykuły
    Mów do mnie tak, czyli jak efektywnie komunikować się z klientem? Za powodzenie sprzedaży w dużej mierze odpowiada klient. To on w sposób bezpośredni decyduje o tym, czy prowadzone przez sprzedawców działania będą przynosić zyski i staną się opłacalne. Co w takim razie, albo raczej kto sprawia, że jedni konsumenci do nas wracają, a inni nie? Jak skutecznie rozmawiać z klientem, by nie tyko kupił oferowany przez nas produkt, ale też zapamiętał, kto mu go sprzedał? Kuczem do odpowiedzi na te pytania jest efektywna komunikacja.
  • Poruszać głębokie struny w sercu człowieka storytelling w sprzedaży

    Autor: aveex   |   24 kwi 2017, 9:33   |   Dział: Artykuły
    Poruszać głębokie struny w sercu człowieka  storytelling w sprzedażyHistoria o staruszku, który udowadnia, że nigdy nie jest za późno na naukę języków obcych. Przekaz o dzieciach z różnych kultur, które dzięki wsparciu swoich mam, mimo przeciwności losu, mogły rozwinąć skrzydła w sporcie i wystąpić na Olimpiadzie. Opowieść o emerytowanym maratończyku w domu opieki, pokonującym ograniczenia miejsca, w którym się znajduje. Dlaczego powyższe fabuły, wzruszają, chwytają za serce, wzbudzają emocje, wywołują uśmiech, skłaniają do działania? Odpowiedź jest prosta: zostały stworzone zgodnie z zasadami storytellingu. To uniwersalne narzędzie perswazji zarówno w życiu codziennym, jak i biznesie.
  • Sklep w internecie, czyli e - marketing

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 11:50   |   Dział: Artykuły
    Sklep w internecie, czyli e-marketingW dobie popularności internetu coraz większą popularność zyskują sklepy internetowe. Ludzie coraz częściej przeszukują sklepy, przeglądają ofertę, zamawiają produkty właśnie przez Internet, nie wychodząc z domu. Wydawać by się mogło, że dość łatwo jest stworzyć stronę internetową z usługami, czy produktami na sprzedaż. Nic bardziej mylnego. W sieci istnieje już tak duża konkurencja, że ciężko znaleźć wyróżnik. Ceny produktów są zbliżone i warto dodać, że zazwyczaj niższe niż w sklepach w rzeczywistym świecie. Oferta jest zbliżona, cena również. Czym zatem się wyróżnić?
  • Podstawy marketingu

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 11:23   |   Dział: Artykuły
    Podstawy marketinguOd momentu gdy ludzie wpadli na pomysł wymiany dóbr i usług (na początku wymiana barterowa, później handel z wykorzystaniem waluty i tak dalej) powstała potrzeba uświadomienia potencjalnym klientom, że istnieje możliwość wymiany, zakupu, czy uzyskania danej usługi. Mówiąc krótko, od początku istnieje potrzeba reklamy.