Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biura

"Dom" w artykułach z kategorii Reklama, marketing

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
1 2 z 2  
  • Jak prowadzić firmowego bloga?

    Autor: KarolinaRoksela   |   5 sie 2021, 10:45   |   Dział: Artykuły
    Jak prowadzić firmowego bloga? 22,2 miliarda wpisów tworzonych każdego dnia odwiedza 409 milionów czytelników te imponujące liczby pokazują ogromny potencjał drzemiący w content marketingu. Jeżeli chcesz z niego skorzystać, to musisz stworzyć firmowego bloga. Jest on bowiem szansą na pozyskiwanie nowych klientów i promocję biznesu w sieci. Sprawdź, jak tworzyć dobre treści i prowadzić własną bazę wiedzy.
  • Sklep w internecie, czyli e - marketing

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 11:50   |   Dział: Artykuły
    Sklep w internecie, czyli e-marketingW dobie popularności internetu coraz większą popularność zyskują sklepy internetowe. Ludzie coraz częściej przeszukują sklepy, przeglądają ofertę, zamawiają produkty właśnie przez Internet, nie wychodząc z domu. Wydawać by się mogło, że dość łatwo jest stworzyć stronę internetową z usługami, czy produktami na sprzedaż. Nic bardziej mylnego. W sieci istnieje już tak duża konkurencja, że ciężko znaleźć wyróżnik. Ceny produktów są zbliżone i warto dodać, że zazwyczaj niższe niż w sklepach w rzeczywistym świecie. Oferta jest zbliżona, cena również. Czym zatem się wyróżnić?
  • Podstawy marketingu

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 11:23   |   Dział: Artykuły
    Podstawy marketinguOd momentu gdy ludzie wpadli na pomysł wymiany dóbr i usług (na początku wymiana barterowa, później handel z wykorzystaniem waluty i tak dalej) powstała potrzeba uświadomienia potencjalnym klientom, że istnieje możliwość wymiany, zakupu, czy uzyskania danej usługi. Mówiąc krótko, od początku istnieje potrzeba reklamy.
  • Dlaczego firmowa strona internetowa jest konieczna

    Autor: taniestronywww   |   9 lis 2016, 14:09   |   Dział: Artykuły
    Dlaczego firmowa strona internetowa jest koniecznaCzy można wyobrazić sobie firmę, która nie posiada strony internetowej, która nie reklamuje swoich produktów czy usług w sieci? Jest to niemożliwe Internet stał się w ciągu ostatnich lat podstawowym narzędziem przedsiębiorstw w zdobywaniu klientów. Ta rewolucja, którą przeżywamy od momentu sprywatyzowania sieci w 1991 roku trwa już dokładnie ćwierć wieku i zmieniła całkowicie funkcjonowanie globalnej gospodarki.
  • Jak dobrze prowadzić stronę WWW firmy

    Autor: Kasiamer   |   2 mar 2015, 6:20   |   Dział: Artykuły
    Uruchamianie strony firmy w Internecie oznacza czasem popełnianie wielu błędów, które mogą zakłócać prawidłowe funkcjonowanie serwisu oraz przyczynić się do obniżenia jego jakości w oczach odbiorców. W rezultacie obniżają się korzyści, jakich oczekuje właściciel witryny i firmy.
  • Formy reklamy zewnętrznej, które wciąż działają

    Autor: Kasiamer   |   11 gru 2014, 10:15   |   Dział: Artykuły
     Formy reklamy zewnętrznej, które wciąż działająWydawać by się mogło, że w erze totalnej komputeryzacji reklama outdoor zacznie zanikać. Nic bardziej mylnego! W końcu każdego dnia większość z nas wychodzi z domu, przemieszcza się do pracy samochodem, środkami komunikacji miejskiej czy pieszo. A to sprawia, że na każdym kroku czyha na nas reklama. Dziś przyjrzymy się, jakie formy reklamy outdoor są nadal stosowane.
  • Promocja nieodłączny element reklamy

    Autor: RedaktorNaczelny   |   28 lut 2013, 14:04   |   Dział: Artykuły
    Promocja  nieodłączny element reklamyCzy kiedykolwiek podczas zakupów zastanawialiśmy się nad tym, dlaczego produkty na półkach ułożone są w taki, a nie inny sposób, albo nad kolejnością, w jakiej uporządkowane zostały poszczególne działy? Być może niektórzy z nas zwrócili uwagę na to, jak przemyślnie sąsiadują ze sobą produkty spożywcze czy kosmetyczne.
  • MaCOOLatura - Kultowe biuro

    Autor: PartnerXXI   |   21 paź 2011, 15:34   |   Dział: Artykuły
    MaCOOLatura - Kultowe biuroDziś system pracy i aranżacje przestrzeni biurowych ulegają diametralnym zmianom. Nowoczesne rozwiązania technologiczne umożliwiają pracę w każdym miejscu na świecie, w samochodzie, domu, na lotnisku.
  • Jak napisać zpytanie o możliwość przesłania oferty handlowej lub reklamy

    Autor: QSMART   |   12 paź 2011, 14:25   |   Dział: Artykuły
     Jak napisać zpytanie o możliwość przesłania oferty handlowej lub reklamyPodstawowe wytyczne dotyczące przesłania prośby o zgodę na otrzymanie oferty handlowej/reklamy do potencjalnych klientów. Najczęstsze błędy i przykładowe, najprostsze zapytanie. Jakich zapisów należy się wystrzegać by nie narazić swojej firmy na przykre konsekwencje prawne?
  • Aspekty psychologii społecznej przydatne w sprzedaży

    Autor: dom_szkolen   |   6 paź 2011, 13:08   |   Dział: Artykuły
    Psychologia społeczna to nauka o oddziaływaniu rzeczywistej lub wyobrażonej obecności na innych myśli, uczucia i zachowania osób. Od dawna fascynujemy się tym, w jaki sposób możemy być bardziej przekonujący i dlaczego obecność innych ma tak duży wpływ.
1 2 z 2