Favore.plBaza wiedzy

"Klient" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 17)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • E - learning. Efektywność, zalety i ograniczenia e - nauczania

    Autor: dom_szkolen   |   16 sie 2011, 12:16   |   Dział: Artykuły
    Historia e-learningu, powszechnie uważanego za narzędzie nowoczesne i innowacyjne, zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w Polsce, sięga początków XVIII wieku, kiedy to pojawiły się pierwsze ogłoszenia proponujące naukę na odległość. Przykładowo Uniwersytet Krakowski pierwszy kurs korespondencyjny (dotyczący rzemieślnictwa) uruchomił już w 1776 roku. Przełomem w historii nauczania na odległość było jednak dopiero upowszechnienie się radia i telewizji, a przede wszystkim komputera i Internetu. Dziś e-learning rozumiany jest przede wszystkim jako nauczanie w 100% przez komputer i Internet, pozwalające na pełną niezależność geograficzną...
  • Jak pozyskać klienta w sieci?

    Autor: ekspert_favore   |   17 cze 2011, 11:08   |   Dział: Artykuły
    Jak pozyskać klienta w sieci?W ostatnich latach liczba klientów pozyskiwanych przez internet wzrasta w coraz szybszym tempie. Z jednej strony niewątpliwie przyczynił się do tego ogólny wzrost liczby internautów. Według badania NetTrack, w 2010 roku już ponad połowa Polaków powyżej 15 roku życia aktywnie korzysta z internetu. Jeszcze w 2001 roku było w Polsce zaledwie 12% aktywnych internautów.