Favore.plBaza wiedzy

"Kryzys" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Zarządzanie komunikacją w kryzysie

    Autor: homie   |   16 lis 2015, 12:19   |   Dział: Artykuły
    Zarządzanie komunikacją w kryzysieSytuacje kryzysowe zdarzają się w większości przedsiębiorstw. Czasem kryzys dotyka firmę mocniej czasem słabiej, ale niezależnie od jego siły, trzeba umieć sobie z nim poradzić. Poniżej kilka wskazówek jak skutecznie komunikować się w przypadku wystąpienia takich sytuacji.
  • Obsługa klienta - jak robić to dobrze?

    Autor: homie   |   30 paź 2015, 9:15   |   Dział: Artykuły
    Obsługa klienta - jak robić to dobrze?Mówią, że klient jest najważniejszy. Trudno się z tym stwierdzeniem nie zgodzić, biorąc pod uwagę fakt, że to właśnie klienci napędzają działalność przedsiębiorstwa. Co więc należy zrobić, aby byli oni nam bardziej przychylni?
  • Gdzie warto pochodzić, czyli najciekawsze ulice świata

    Autor: Kasiamer   |   23 lut 2015, 8:52   |   Dział: Artykuły
    Po odwiedzeniu wszystkich zabytków i wypiciu kawy w nastrojowej kawiarence przychodzi ochota na spacer. Czemu by więc przy okazji nie zobaczyć najsłynniejszej ulicy miasta, w którym jesteśmy? Oto zestawienie dziesięciu ulic z całego świata, których nie można pod żadnym pozorem przegapić.
  • Prowadzisz biznes? Zbieraj opinie klientów

    Autor: Kasiamer   |   12 gru 2014, 14:06   |   Dział: Artykuły
    Prowadzisz biznes? Zbieraj opinie klientów Pozytywne opinie klientów to niezwykle ważny element budowania wizerunku firmy. Wiele przedsiębiorców bagatelizuje jednak ten czynnik i nie kontroluje tego, co o marce mówi się w internecie. A przecież każdy z nas nie raz szukał opinii o danej firmie i na tej podstawie podejmował decyzję, czy zostanie jej klientem. Wynika z tego, że warto dbać o to, aby w internecie pojawiały się oceny zadowolonych klientów. Sprawdźmy, jak tego dokonać.