Favore.plBaza wiedzy

"Sklep internetowy" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura

Dodaj zlecenie
  • Wpływ wyboru CMS na rozwój strony internetowej

    Autor: studiozielinski   |   6 kwi 2024, 1:17   |   Dział: Artykuły
    Wpływ wyboru CMS na rozwój strony internetowejWybór systemu zarządzania treścią (CMS) jest kluczowym momentem dla każdego, kto planuje rozwój strony internetowej. To decyzja, która wpływa nie tylko na pierwsze kroki w cyfrowym świecie, ale również na długoterminowe możliwości rozwoju i adaptacji strony do zmieniających się wymagań rynku oraz użytkowników.
  • Jak prowadzić firmowego bloga?

    Autor: KarolinaRoksela   |   5 sie 2021, 10:45   |   Dział: Artykuły
    Jak prowadzić firmowego bloga? 22,2 miliarda wpisów tworzonych każdego dnia odwiedza 409 milionów czytelników te imponujące liczby pokazują ogromny potencjał drzemiący w content marketingu. Jeżeli chcesz z niego skorzystać, to musisz stworzyć firmowego bloga. Jest on bowiem szansą na pozyskiwanie nowych klientów i promocję biznesu w sieci. Sprawdź, jak tworzyć dobre treści i prowadzić własną bazę wiedzy.
  • Przestrzeń coworkingowa alternatywa dla biura

    Autor: oasja   |   12 lip 2017, 12:14   |   Dział: Artykuły
    Przestrzeń coworkingowa  alternatywa dla biuraProwadzisz własną działalność i nie masz swojego biura? Spotkania z klientami w kawiarniach stały się męczące? Przestrzeń coworkingowa to miejsce dla ludzi biznesu, którzy potrzebują skupić się na pracy, albo chcą przeprowadzić zebranie czy szkolenie w profesjonalnych warunkach.
  • Pozycjonowanie - bądź odwiedzany!

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 11:32   |   Dział: Artykuły
    Pozycjonowanie- bądź odwiedzany! Pozycjonowanie jest to działanie mające na celu umieszczenie odnośnik do naszego serwisu w jak najwyższej lokacie podczas wyszukiwania przez przeglądarki internetowe, fachowcy nazywają to SEO od Search Engine Optymization. Idealnym stanem jest gdy nasz serwis jest wyświetlana na pierwszej stronie wyników wyszukiwania.
  • Jak promować sklep internetowy

    Autor: SafariS   |   15 gru 2015, 7:16   |   Dział: Artykuły
    Jak promować sklep internetowyObecnie sklepy internetowe przeżywają prawdziwy boom. Mamy bowiem coraz większe zaufanie do zakupów online, a większość z nas ma już swoje sprawdzone sklepy, w których często dokonuje zakupów i na których się nie zawiodła. Konkurencja jest więc duża i to właściwie w każdej branży.
  • Promocja przez pozycjonowanie strony firmowej

    Autor: Melonet   |   20 lis 2015, 10:02   |   Dział: Artykuły
    Promocja przez pozycjonowanie strony firmowejCzy Twoja firma posiada stronę internetową, która jest widoczna i skutecznie przyciąga klientów? Przekonaj się, że klienci szukają firm i usług w sieci i dowiedz się, dlaczego warto być widocznym w Internecie.
  • Jak promować sklep internetowy na Snapchacie?

    Autor: homie   |   21 paź 2015, 9:22   |   Dział: Artykuły
    Jak promować sklep internetowy na Snapchacie?Social media są jednym z najtańszych, najszybszych i najskuteczniejszych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów, dlatego warto by marka była w nich obecna i aktywna. Trendy w mediach społecznościowych zmieniają się dość szybko, ale dobrze jest śledzić rynek amerykański, gdzie one się kształtują i zazwyczaj z lekkim opóźnieniem są adaptowane na rynku polskim. Jednym z takich trendów jest Snapchat, założony w 2012 roku, w Polsce swój czas ma właśnie teraz.
  • Reklamy środków czystości co nas przekonuje

    Autor: Kasiamer   |   26 sty 2015, 8:10   |   Dział: Artykuły
    Pasta do zębów z nowoczesną formułą, żel pod prysznic nawilżająco-relaksujący, proszek do prania z mikrogranulkami rozbijającymi brud...
  • Jak unowocześnić swój sklep internetowy?

    Autor: Pustebrzmienie   |   23 cze 2014, 16:48   |   Dział: Artykuły
    Prowadzisz swój mały biznes w Internecie. Bez względu na to, co sprzedajesz, możesz zwiększyć podaż. Jak? Odpowiednio modernizując sklep, tj. stronę internetową. O co zadbać, by była ona atrakcyjna i przejrzysta dla klienta? Najlepiej zrobić ankietę dołączoną do informacji zwrotnej zakupu. Trzeba jednak wziąć pod uwagę fakt, że nie każdy klient wypełni ankietę. Chętnych do tego typu aktywności jest zazwyczaj mało. Ważne więc, by była ona krótka i dobrze skonstruowana. Podobnie jak strona, po której poruszanie się nie powinno sprawiać klientowi kłopotu. Lawirowanie po jej zakładkach, powinno stać się przyjemnością, a nie być koniecznością. Poniżej kilka rad, jak tego dokonać i na co zwrócić uwagę.