Favore.plBaza wiedzy

"Strategia" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 2)

Dodaj zlecenie
  • Jak stworzyć strategię marketingową, która działa?

    Autor: Reaktia   |   11 wrz 2014, 16:01   |   Dział: Artykuły
    Jak stworzyć strategię marketingową, która działa?Złoty środek nie istnieje. Tajemnicza reguła, która gwarantuje natychmiastowy sukces, też nie. Pomimo zapewnień niektórych, nie można określić jednej linii działań marketingowych, które przyniosą każdej firmie takie same (najlepiej świetne) efekty! Na co więc warto zwrócić uwagę, zanim zniechęcimy się i stwierdzimy, że marketing naszej firmy nie przynosi spodziewanych efektów?
  • Sposób na dynamiczny rozwój biznesu

    Autor: paniEm   |   17 kwi 2014, 16:30   |   Dział: Artykuły
    Sposób na dynamiczny rozwój biznesuZastanawiasz się, jak skutecznie zainteresować szerokie grono klientów swoimi usługami czy produktami? Poszukujesz niezawodnej metody zwiększania sprzedaży i pomnażania zysków? W osiągnięciu tych celów pomogą Ci specjaliści od marketingu, którzy w oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie, a także Twoje oczekiwania, pomogą Ci opracować oraz wdrożyć szczegółowe strategie marketingowe.
  • CRM skutecznym narzędziem w walce konkurencyjnej

    Autor: xxxxxxxx   |   7 lis 2013, 9:04   |   Dział: Artykuły
    CRM skutecznym narzędziem w walce konkurencyjnejSkuteczne zarządzanie firmą to w obecnych czasach niezwykle ważny element prowadzenia niemal każdego biznesu. Terminowość, wydajność, jakość to podstawowe wyznaczniki dobrze prosperującego przedsiębiorstwa. Jednak im bardziej złożona struktura firmy, im więcej klientów, tym większa ilość czynników może zaburzyć jej prawidłowe funkcjonowanie oraz efektywność pracy.
  • Jak opracować misję i wizję firmy

    Autor: PrzemekMosakowski   |   21 paź 2013, 11:26   |   Dział: Artykuły
    Jak opracować misję i wizję firmyJak w prosty sposób odkryć misję i wykreować wizję firmy, aby spełniały swoje funkcje i przybliżały organizację do sukcesu na rynku? Misja i wizja to dwa różne dokumenty, które razem mówią bardzo dużo o firmie. Tutaj dowiesz się, jak w kilku krokach zaprojektować takie dokumenty.