Favore.plBaza wiedzy

"Konkurencja" w artykułach z kategorii Edukacja, nauka

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Języki obce: których warto się uczyć?

    Autor: KarolinaRoksela   |   17 lis 2021, 14:59   |   Dział: Artykuły
    Języki obce: których warto się uczyć?Komunikowanie się w języku obcym niesie za sobą szereg korzyści. Nauka najłatwiej przychodzi dzieciom, jednak tak naprawdę w każdym wieku możesz zacząć mówić w innym języku! Zastanawiasz się, który wybrać? Jest dziś wiele popularnych języków, inne uznawane są za niszowe. Jakie wynikają z nich korzyści? I dlaczego w ogóle warto zacząć edukację? Odpowiedź znajdziesz poniżej.
  • Studia to nie wszystko. Czy warto dołączyć do organizacji studenckiej?

    Autor: nowak-jakub   |   28 wrz 2015, 16:09   |   Dział: Artykuły
    Organizacja studencka kojarzy się nam głównie z amerykańskimi bractwami oraz wszechobecną imprezą. Te stereotypowe podejście, tworzy zły PR organizacjom, które za główny cel nie stawiają sobie integrację i zabawę w zamkniętym gronie, a wyjście do innych studentów i pomaganie im w trakcie studiowania. Dlaczego warto wiedzieć więcej na ten temat? Oto kilka faktów, które pozwolą Wam odpowiedzieć na to pytanie.
  • Szkolenia zewnętrzne pracowników

    Autor: bozena82   |   13 gru 2013, 11:39   |   Dział: Artykuły
    Szkolenia zewnętrzne pracownikówSztab dobrze wyszkolonych pracowników to jedna z form obrony zyskiwania przewagi nad konkurencją. Czym w branży edukacyjnej są szkolenia zewnętrzne i jak mogą wpłynąć na działalność przedsiębiorstwa?
  • Czego nie wiedzą słabi Telemarketerzy

    Autor: KasiK2_Ks   |   25 lis 2011, 10:25   |   Dział: Artykuły
    Czego nie wiedzą słabi TelemarketerzyNajskuteczniejsze techniki sprzedażowe to często takie, które sprawdzają się w życiu codziennym i których stosowanie odbywa się jakby poza naszą świadomością. Ich wielka siła wynika z tego, że działają w każdej sferze życia. Ta siła wynika z naturalnych odruchów i reakcji człowieka na bodźce. Jak opisywał Pawłow akcja, czyli bodziec i reakcja. Dzisiaj chciałabym omówić kilka narzędzi i strategii pomocnych w kontaktach z klientem, które skłonią go do skorzystania z Twojej oferty?