Favore.plBaza wiedzyInformatyka i telekomunikacja

"Forum" w artykułach z kategorii Internet

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Web 2. 0 interaktywność przede wszystkim

    Autor: joasia20074   |   13 sty 2017, 15:04   |   Dział: Artykuły
    Społeczeństwo w którym żyjemy, zwane społeczeństwem informacyjnym, opiera się, jak nie trudno zgadnąć na przepływie informacji. Informacja zawsze była nośnikiem ogromnej wartości i niejednokrotnie była cenniejsza niż jakiekolwiek inne dobro.
  • Web 2. 0 interaktywność przede wszystkim

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 10:16   |   Dział: Artykuły
    Web 2.0  interaktywność przede wszystkimSpołeczeństwo w którym żyjemy, zwane społeczeństwem informacyjnym, opiera się, jak nie trudno zgadnąć na przepływie informacji. Informacja zawsze była nośnikiem ogromnej wartości i niejednokrotnie była cenniejsza niźli jakiekolwiek inne dobro. Jednak w porównaniu do minionych epok, ta w której obecnie się znajdujemy słusznie zyskała miano epoki informacyjnej. Postęp technologiczny jakiego jesteśmy świadkami pozwala nam na swobodną wymianę informacji z jakiegokolwiek miejsca na ziemi, co znacznie przyśpieszyło i usprawniło naszą pracę, zarządzanie projektami, planowanie zadań czy chociażby zwykłą codzienną komunikację.
  • Strona internetowa elementem promocji

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 9:19   |   Dział: Artykuły
    Strona internetowa elementem promocji Najważniejszym elementem promocji w dzisiejszych czasach jest strona internetowa. Bez niej żadne przedsiębiorstwo nie ma szans utrzymać się na rynku i być konkurencyjnym wobec innych przedsiębiorstw. Strona internetowa jest niejako wizytówką firmy. Najczęściej potencjalny klient zanim osobiście zjawi się w siedzibie przedsiębiorstwa najpierw odwiedzi jego stronę www. Jest to jego pierwszy kontakt z firmą, jeśli strona przykuje jego uwagę oraz wzbudzi zainteresowanie, a przy tym nie stworzy kłopotów z odnalezieniem potrzebnych informacji, dużo większa jest szansa na nawiązanie współpracy tego klienta z firmą.