Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biuraReklama, marketing

"P?ot" w artykułach z kategorii Materiały reklamowe

Dodaj zlecenie
  • Naszywka modny detal, który wyróżni Cię z tłumu

    Autor: ImarSC   |   29 paź 2021, 9:28   |   Dział: Artykuły
    Naszywka   modny detal, który wyróżni Cię z tłumuW dzisiejszych czasach rzadko szyjemy ubrania na wymiar. Większość z nas kupuje odzież w sieciówkach, przez co na ulicy widujemy potem rzeszę ludzi ubranych w podobny sposób. Istnieje jednak prosty trick, który sprawi, że Twoje ubrania zyskają niepowtarzalny styl. Wystarczy, że zaopatrzysz się w naszywki. Dzięki nim Twoja stylizacja przestanie być nudna!
  • Kim jest klient, czyli festiwal osobowości

    Autor: Kasiamer   |   29 sty 2015, 10:47   |   Dział: Artykuły
    Obcowanie z ludźmi to rzecz niezwykle interesująca, a interakcje z klientami należą do najciekawszych tematów. Poznawanie osobowości konsumenta jest nie tylko intrygującym, ale także koniecznym procesem, aby móc dokładnie spełnić jego oczekiwania.
  • Zakupy stacjonarne czy online?

    Autor: Pustebrzmienie   |   1 sie 2014, 15:05   |   Dział: Artykuły
    Zakupy stacjonarne czy online?Posiadając internet coraz częściej rezygnujemy ze zwykłych zakupów. W szczególności grupa wiekowa od 20 do 35 roku życia jest bardzo zaangażowana jeśli chodzi o kupowanie za pośrednictwem internetu. Jednak czasami nie możemy się zPosiadając internet coraz częściej rezygnujemy ze zwykłych zakupów. W szczególności grupa wiekowa od 20 do 35 roku życia jest bardzo zaangażowana jeśli chodzi o kupowanie za pośrednictwem internetu. Jednak czasami nie możemy się zdecydować co jest dla nas lepsze w pewnych kategoriach produktów. decydować co jest dla nas lepsze w pewnych kategoriach produktów.
  • Kupuję człowieka, nie markę

    Autor: lovemarketing   |   8 lis 2013, 13:02   |   Dział: Artykuły
    Kupuję człowieka, nie markęJak mówi John Mc Kean autor przełomowego dzieła: Customers Are People The Human touch, które rzuciło całkowicie nowe spojrzenie na zagadnienia sprzedaży i marketingu, 70% naszych decyzji zakupowych podejmujemy w oparciu o to, jak jesteśmy traktowani jako ludzie, a tylko 30% bazuje na właściwościach produktu".