Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biura

"Reklama" w artykułach z kategorii Poligrafia, drukarnie, DTP

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Druk na odzieży jako narzędzie promocji poznaj metodę sitodruku

    Autor: Drukmar   |   19 wrz 2023, 14:34   |   Dział: Artykuły
    Druk na odzieży jako narzędzie promocji  poznaj metodę sitodrukuW dobie rosnącej konkurencji na rynku, firmy poszukują coraz to nowszych sposobów na wyróżnienie się i zbudowanie silnej marki. Jednym z takich narzędzi jest druk na odzieży, który pozwala na skuteczną promocję poprzez umieszczenie logo, sloganu czy innych elementów graficznych na ubraniach. Wśród różnorodnych technik druku warto zwrócić uwagę na sitodruk metodę, która cieszy się dużym uznaniem ze względu na trwałość i wysoką jakość wykonania.
  • Skuteczne formy reklamy graficznej

    Autor: Filippao   |   13 gru 2013, 18:19   |   Dział: Artykuły
    W dobie powszechnej komputeryzacji wydawać mogłoby się, że tradycyjne formy reklamy wizualnej, takie jak banery reklamowe, plakaty czy reklama wielkopowierzchniowa straciły rację bytu. Nic bardziej mylnego ogromna ilość treści, jaką musimy przyswajać każdego dnia powoduje, że do naszej percepcji najskuteczniej docierają komunikaty graficzne.
  • Skuteczna reklama graficzna

    Autor: Filippao   |   22 lis 2013, 16:57   |   Dział: Artykuły
    Skuteczna reklama graficznaWiększość biur reklamy ma w swojej ofercie wiele form reklamy graficznej. Na jej wysoką skuteczność składają się przede wszystkim efekty wizualne, które osiągają przewagę nad bardziej tradycyjnymi i mniej przyswajalnymi formami reklamy. Mnogość opcji wyboru sprawia, iż każdy z klientów znajdzie coś odpowiedniego dla siebie i swojej firmy.
  • Postaw na promocję!

    Autor: donau   |   4 lis 2013, 16:51   |   Dział: Artykuły
    Postaw na promocję!W czasach potężnej i stale rosnącej konkurencji sam fakt wygenerowania dobrego produktu lub świetnej usługi nie wystarczy, aby biznes nabierał rozpędu i przynosił wymierne korzyści. Produkt, o którym nikt nie słyszał, nie ma racji bytu. Dlatego w promocję firmy i produktu trzeba włożyć co najmniej tyle samo energii, pomysłowości i pieniędzy, ile w ich stworzenie.