Favore.plBaza wiedzyPozostałe

"Komunikacja" w artykułach z kategorii Praca

Aby pisać na Forum Favore.pl, musisz być zalogowany. Jeśli jeszcze nie masz konta, zarejestruj się teraz!
Dodaj zlecenie
  • Poznaj najskuteczniejsze sposoby na radzenie sobie ze stresem w pracy

    Autor: KarolinaRoksela   |   5 mar 2021, 12:53   |   Dział: Artykuły
    Poznaj najskuteczniejsze sposoby na radzenie sobie ze stresem w pracyJednym z najbardziej niekorzystnych czynników w codziennej pracy jest stres zawodowy. Może on nieść ze sobą poważne konsekwencje zarówno dla zatrudnionych, jak i dla ich pracodawcy. Jak więc zapobiegać wytworzeniu się takiego napięcia w środowisku pracowniczym? Dowiedz się, co może nasilać takie emocje i jak najlepiej sobie z nimi radzić. Sprawdź, czy to dotyczy również ciebie.
  • Kiedy zmienić pracę?

    Autor: GosiaT   |   27 kwi 2015, 10:36   |   Dział: Artykuły
    Kiedy zmienić pracę?Dlaczego zmieniamy pracę? Bo pracodawca nie płaci w terminie, wynagrodzenie jest dla nas zbyt niskie, cały czas wyrabiamy nadgodziny. To są materialne powody, które możemy zauważyć i które widzi również nasze otoczenie. Jednak czasem zdarza się, że ogólnie jesteśmy zadowoleni z naszej pracy, ale jednak coś nas boli. Oto wewnętrzne sygnały mówiące, że czas rozejrzeć się za innymi ofertami o pracę.
  • Podstawy dobrej organizacji dnia w pracy

    Autor: karolinau   |   20 lut 2015, 15:52   |   Dział: Artykuły
    Podstawy dobrej organizacji dnia w pracy Działania podjęte w celu efektywnego zarządzania czasem poprawiają twoją wydajność. Planując obowiązki jesteś w stanie wykonać ich więcej. Korzyści dostrzeżesz bardzo szybko. Przy organizacji czasu najważniejsza jest systematyczność i konsekwencja. Źle zorganizowana osoba podwaja wysiłek, a efekty jej pracy nie są zadowalające.