Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biura

"Kilka" w artykułach z kategorii Reklama, marketing

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Promocja przez pozycjonowanie strony firmowej

    Autor: Melonet   |   20 lis 2015, 10:02   |   Dział: Artykuły
    Promocja przez pozycjonowanie strony firmowejCzy Twoja firma posiada stronę internetową, która jest widoczna i skutecznie przyciąga klientów? Przekonaj się, że klienci szukają firm i usług w sieci i dowiedz się, dlaczego warto być widocznym w Internecie.
  • 2015. Zmiany i trendy w content marketingu

    Autor: mlaskov7   |   13 lip 2015, 13:33   |   Dział: Artykuły
    2015. Zmiany i trendy w content marketingu2015 rok wydaje się rokiem, w którym swój szczyt osiągają wszelkie innowacje i efektywne działania content marketingu. Jak firmy tworzą swoją markę? Jaki rodzaj marketingu jest popularny w tym roku? Wjaki sposób wykorzystywać social media reklamując swoją ofertę?
  • Czy miasto to już marka?

    Autor: donau   |   30 sie 2013, 16:49   |   Dział: Artykuły
    Czy miasto to już marka?Do tej pory marka kojarzona była z produktami i usługami, które dzięki niej zwiększały swój potencjał sprzedażowy. Im większa i bardziej znana marka, tym większy sukces rynkowy. Z miastami jest nieco inaczej. Wrocław, Warszawa, Łódź, Kraków... te największe miasta w Polsce zna każdy. Po co więc się promują?
  • Sztuka reklamy w Internecie

    Autor: mateo   |   5 lip 2011, 15:16   |   Dział: Artykuły
    Sztuka reklamy w InterneciePrawie dwie trzecie użytkowników sieci przyznaje się do tego, że przekaz reklamowy nakłonił ich do kliknięcia, aby dowiedzieć się więcej o reklamowanym produkcie lub usłudze. Systemy emisji reklam pozwalają na bieżąco kontrolować skuteczność wszystkich elementów kampanii reklamowej.
  • Jak pozyskać klienta w sieci?

    Autor: ekspert_favore   |   17 cze 2011, 11:08   |   Dział: Artykuły
    Jak pozyskać klienta w sieci?W ostatnich latach liczba klientów pozyskiwanych przez internet wzrasta w coraz szybszym tempie. Z jednej strony niewątpliwie przyczynił się do tego ogólny wzrost liczby internautów. Według badania NetTrack, w 2010 roku już ponad połowa Polaków powyżej 15 roku życia aktywnie korzysta z internetu. Jeszcze w 2001 roku było w Polsce zaledwie 12% aktywnych internautów.