W kraju, w którym mnóstwo rzeczy jest skomercjalizowanych, coraz powszechniejsze są zagadnienia takie jak reklama, marketing czy PR, a więc Public Relations. Wielu ludzi wyznaje opinię, że działania z zakresu marketingu czy PR mają za cel okłamywanie klientów czy też partnerów handlowych. Taka opinia wynika najczęściej z nieznajomości tematu. Public Relations jest zespołem technik, które mają za cel kreowanie i utrzymyawnie dobrych relacji między organizacją a jej otoczeniem. Obok reklamy, PR stanowi część szerszego procesu, znanego jako marketing. Do zakresu zleceń dla public relations należy chociażby rzecznictwo prasowe. Ma ono za cel nie wprowadzanie otoczenia w błąd, ale przede wszystkim informowanie o działaniach podejmowanych przez organizację. Niewiele osób ma świadomość, że istnieje kryzysowe public relations. Jest ono niesłychanie istotne w sytuacji zaistnienia kryzysu. Przykładowo, w sytuacji, gdy z organizacji wycieknie jakaś niepewna informacja powodująca zamieszanie w otoczeniu, odpowiednie podmioty podejmują działania czy to prostujące, czy wyjaśniające. Public relations to także chociażby działalność wydawnicza, czy organizacja różnego rodzaju eventów. Warto pamiętać, że public relations nie ma na celu okłamywania otoczenia przez organizację. Jest ono niesłychanie istotną działalnością, ponieważ poprawnie prowadzone wpływa na pozytywne relacje między organizacją a otoczeniem. Kiedy bowiem organizacji brakuje działań piarowskich, ludzie skarżą się, że z organizacją trudno jest się komunikować.