mceglarz napisał:Jak dla mnie takie rozwiązania, jakie oferuje air taxi, np. właśnie Call&Fly są najlepsze. Biznes jest czasem nieprzewidywalny, są nieplanowane spotkania na których trzeba być. Wtedy powietrzna taksówka jest nie do zastąpienia.Ktoś z nimi zagranicę latał? Organizacja lotu jest taka sama? Zastanawiam się nad helikopterem, czy to nie lepsze rozwiązanie jest.
mjoko napisał:Jak najbardziej. Ostatnio z forum ekonomicznego w Krynicy leciałem z nimi do Berlina i nie było żadnego problemu w tym że jedno lotnisko trawiast w górach, drugie komunikacyjne w Niemczech. Ja zdecydowanie polecam samolot. Helikopter wtedy kiedy miejsce docelowe leży daleko od dostępnych lotnisk.mceglarz napisał:Jak dla mnie takie rozwiązania, jakie oferuje air taxi, np. właśnie Call&Fly są najlepsze. Biznes jest czasem nieprzewidywalny, są nieplanowane spotkania na których trzeba być. Wtedy powietrzna taksówka jest nie do zastąpienia.Ktoś z nimi zagranicę latał? Organizacja lotu jest taka sama? Zastanawiam się nad helikopterem, czy to nie lepsze rozwiązanie jest.
mceglarz napisał:Też jestem zdania, że samolot jest lepszym rozwiązaniem. Napisałbym tak: samolot – loty krajowe + zagraniczne, większe dystanse, helikopter – loty krajowe na krótkich dystansach. To oczywiście tylko moja opinia na podstawie dotychczasowych doświadczeń z Call&fly.mjoko napisał:Jak najbardziej. Ostatnio z forum ekonomicznego w Krynicy leciałem z nimi do Berlina i nie było żadnego problemu w tym że jedno lotnisko trawiast w górach, drugie komunikacyjne w Niemczech. Ja zdecydowanie polecam samolot. Helikopter wtedy kiedy miejsce docelowe leży daleko od dostępnych lotnisk.mceglarz napisał:Jak dla mnie takie rozwiązania, jakie oferuje air taxi, np. właśnie Call&Fly są najlepsze. Biznes jest czasem nieprzewidywalny, są nieplanowane spotkania na których trzeba być. Wtedy powietrzna taksówka jest nie do zastąpienia.Ktoś z nimi zagranicę latał? Organizacja lotu jest taka sama? Zastanawiam się nad helikopterem, czy to nie lepsze rozwiązanie jest.