Favore.plForumCzas wolny, o turystyce i sporcie

Jakie buty idelane do tańca

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI

Dodaj zlecenie

Jakie buty idelane do tańca

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • roztrzepana 8 sty 2011, 16:30
    Zapisałam się na kurs tańca klasycznego i zastanawiam się jakie buty założyć. Tenisówki? Obcasy, w których najczęściej chodzę na imprezy? Pomóżcie, proszę...
  • bimba 8 sty 2011, 19:06
    Polecam zaopatrzyć się w specjalne buty do tańca. Są szyte na miarę, bardzo wygodne. Jeśli faktycznie chcesz się nauczyć tańczyć to najlepsze rozwiązanie. Ja tańczę już od kilku lat i nie wyobrażam sobie w niczym innym, a już tym bardziej w tenisówkach przymrużenie oka
  • roztrzepana 8 sty 2011, 19:57
    Szczerze to jestem zupełnie zielona w tym temacie... Mogłabyś coś więcej o tych butach napisać, będę wdzięczna uśmiech No i jakie to są koszty, bo chyba, jak robią na zamówienie, to trochę kosztuje. A ja jeszcze nie wiem, jak długo wytrwam na tym kursie )
  • 30m1n1k4 8 sty 2011, 23:04
    Skórzane buty na niskim obcasie, tak 3-4 cm w zupełnosci wystarczą. Myślę, że wyjdzie troszkę taniejprzymrużenie oka
  • ComfortDance 24 lut 2011, 19:36
    Witam,
    Najważniejsze jest aby to były buty przeznaczone specjalnie do tańca - tzn specjalna podeszwa. Firma jest mniej ważna, każda z obecna na rynku dba o jakość, inaczej długo by nie podziałała. Ceny bywają rózne, zachodnie firmy są znacznie droższe od naszych ( płaci się za nazwę jak w wielu innych przypadkach). My polecamy sprawdzone i przetestowane buty najlepszych polskich producentów ( nie ma problemu z gwarancją).
    Sprawdźcie sami. Dla użytkowników tylko tego forum specjalna promocja 6% na cały cały asortyment. Sami przekonacie się , że warto.
    Pozdrawiamy. Zespół Comfort Dance
  • rebeka1 17 mar 2011, 12:27