-
Ulotki są nieskuteczne. Co można rozdawać zamiast nich, żeby ludzie chętniej brali?
Cytuj
-
-
tyrion
10 lip 2015, 11:17 (ostatnio zmieniony przez autora 31 lip 2015, 13:06, w całości zmieniany 1 raz)
To, że ulotki mają niską skuteczność, to żadne odkrycie. pewnie dlatego są takie tanie. Ja już dawno z nich zrezygnowałem, bo i po co?
Chcesz czegoś, co ludzie będą chętnie brali? To nie dawaj im kawałka papieru, ale coś przydatnego, choćby ten długopis! Ludzie uwielbiają dostawać za darmo gadżety. Poszukaj czegoś odpowiedniego w hurtowni gadżetów reklamowych www.opengift.pl
Tam jest prawie 4000 produktów, więc coś na pewno znajdziesz. To nie musza być długopisy, ale mogą być na przykład smycze czy breloki. Albo jeszcze coś innego,, zależy na co cię stać. pewnie, że będzie drożej niż z ulotkami, ale przynajmniej będzie jakiś efekt.
Cytuj
-
bogdanwel
10 lip 2015, 17:53 (ostatnio zmieniony przez autora 27 sie 2015, 12:13, w całości zmieniany 2 razy)
Ulotki mogą być skuteczne pod warunkiem, że działa się lokalnie, choć i to nie zawsze. Jeżeli chodzi o gadżety to też nie pokładałbym w nich dużych nadziei. Lepszym rozwiązaniem może okazać się marketing mobilny, czyli masowa wysyłka wiadomości e-mail, sms, mms, vms za pośrednictwem Serwersms.pl . Moim zdaniem to lepszy sposób zarówno na zwiększenie sprzedaży, jak i lojalności klienta wobec firmy.
Cytuj
-
miska_mis
17 lip 2015, 14:41 (ostatnio zmieniony przez autora 17 lip 2015, 14:42, w całości zmieniany 1 raz)
Najlepiej rozdawać gadżety. Ulotkę szybko wyrzucisz do kosza, a długopis, pendrive'a, notes czy breloczek raczej nie - bo się przydadzą. Poszukaj firmy, które specjalizuje się w gadżetach reklamowych i przejrzyj jej ofertę.
Cytuj
-
Moim zdaniem bardziej niż ulotki bardziej opłaca się zbudowanie zespołu obsługującego marketing internetowy w firmie. Content marketing, budowanie pozytywnego wizerunku, nawiązanie relacji ze społeczeństwem, np. tworzenie komentarzy w takich popularnych serwisach jak Twitter czy Facebook. To o wiele lepsze niż ulotki, a zarazem bardziej skuteczne.
Cytuj
-
-
Ulotki są nieskuteczne już od jakiegoś czasu. Inwestowanie w nie to według mnie strata kasy. Teraz na czasie jest POS - http://blog.posperita.pl/2079-cel-dzialania-czyli-po-co-umieszczamy-shelfstoppery-i-inne-materialy-pos-na-polkach Dzięki niemu mozna naprawdę skutecznie przyciągnąć uwagę klienta. Nie da się ukryć, że kolorowe, estetyczne materiały reklamowe działaja praktycznie na każdego.
Cytuj
-
najlepiej ulotki zastąpić reklamą w internecie
Cytuj
-
Warto działać zarówno offline, jak i online. Takie materiały reklamowe jak ulotki, wizytówki czy opakowania stanowią pierwszy nośnik informacji dla potencjalnego klienta, dlatego moim zdaniem nie warto z nich rezygnować.
Cytuj
-
Zależy od rodzaju biznesu. Jak działasz lokalnie to ulotki są ważne, jak ogólnopolsko to bym z nich zrezygnował.
Cytuj
-
Z własnego doświadczenia wiem, że zwykle nawet nie czytam "wciskanych mi" ulotek. To trochę nachalna reklama.
Cytuj