michal58
27 sie 2015, 12:18 (ostatnio zmieniony przez autora 28 sie 2015, 21:56, w całości zmieniany 1 raz)
W zasadzie każda forma reklamy jest dobra pod warunkiem, że jest przemyślana. Jeżeli materiały reklamowe typu ulotki, wizytówki, banery będą ciekawe, zapadające w pamięć, to mogą okazać się skuteczne, dużo zależy od branży. Jeżeli szukacie wsparcia w zakresie identyfikacji wizualnej firmy, warto zapoznać się z realizacjami studia graficznego http://studioxs.pl - mają siedzibę w Kielcach.
Ostatnio dość popularne sa torby wielokrotnego uzytku na zakupy. Ulotki oczywiście wydaje mi się, że są podstawa w dzisiejszym świecie. Co do innych gadżetów typu długopisy czy pen drive wydaje mi się, że kiedyś miało to racje bytu ale czy teraz?
weronia
21 wrz 2015, 14:48 (ostatnio zmieniony przez autora 28 wrz 2015, 13:07, w całości zmieniany 2 razy)
Potwierdzam - ulotki każdy wyrzuca bez czytania, mi zawsze jest szkoda jak widzę ulotkarzy z plikiem 500 sztuk i prawie 100% z tego ląduje w koszu. Szkoda papieru. Polecam albo gadżety typu notesy, kalendarzyki i długopisy, albo pendrive'y (ta opcja droższa, ale jeżeli przeprowadzisz kampanię reklamową na odpowiedniej grupie docelowej to masz szansę pozyskać nowych klientów). Bardzo duży wybór ciekawych propozycji znajdziesz w drukarni internetowej http://www.polishdruk.pl.
No właśnie czy spełni taka ulotka swoją funkcję? Zdecydowanie lepszą formą reklamy jest reklama stronki www w internecie. To na pewno jest skuteczniejsze i mniej nachalne! Jeśli jeszcze nie posiadacie własnej domeny, to warto sobie taką stworzyć :-)