Favore.plForumFirma, biuro, reklama

Gdzie firmy szukają Klientów?

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Gdzie firmy szukają Klientów?

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
Wróć do forum: Firma, biuro, reklama 1 2 z 2  
  • phi_marketing 27 sty 2012, 14:29
    Jak można przeczytać w tym firmy najczęściej pozyskują nowych Klientów poprzez polecenia znajomych: czyli jeden klient drugiemu klientowi... Myślicie, że nie warto inwestować w marketing, tylko skupić się na porządnym wykonywaniu swojej roboty i obsłudze Klienta?
    Cytuj
  • UV-Druk 6 lut 2012, 13:33
    W niektórych branżach jest bardzo mały procent klientów z polecenia dlatego JAKOŚ trzeba przyciągać do siebie nowych klientów... pozycjonowanie, reklama adwords itd

    -----


    Cytuj
  • WiedzawFirmie_pl 6 lut 2012, 16:04     (ostatnio zmieniony przez autora 9 lut 2012, 8:55, w całości zmieniany 1 raz)
    Poszukiwanie klientów to ciężki kawałek chleba. Wie to każdy kto musi / che sprzedawać.
    Sam przez ponad 15 lat byłem handlowcem (teraz mam własną firmę i nadal nim jestem uśmiech )
    więc coś na ten temat mogę powiedzieć.

    Firmy najczęściej szukają klientów w bardzo pracochłonny sposób. Dzwonią do potencjalnych
    zainteresowanych, wysyłają tysiące e-maili, dystrybuują ulotki czy też robią akcje reklamowe.

    To (tu posłużę się własnymi doświadczeniami) przynosi skutek ale mizerny. Moim zdaniem
    najlepiej skupić swoją uwagę na odpowiednim zadbaniu o tych, którzy przychodzą do firmy
    sami. Np. odwiedzają stronę firmową w poszukiwaniu informacji. Trzeba dać im tę informację,
    a później podtrzymywać kontakt by w końcu wysłać odpowiednią ofertę handlową.
    Cytuj
  • Nykena 7 lut 2012, 16:35
    Firmy czesto tracą masę czasu na kontakty z klientami, którzy i tak nie będą zainteresowani ich ofertą - grunt to dobrać odpowiednią grupę docelową i z nią się kontaktować.
    Cytuj
  • fas24 28 maj 2012, 9:43
    Ostatnio słyszałem o takim typie działań właścicieli sklepów (właściwie to sieci sklepów) jak shopper marketing to jest odmiana merchandisingu i „jego celem jest przekształcenie potencjalnego klienta, w klienta dokonującego zakupu. Priorytetem podejmowanych akcji jest, więc odnalezienie momentu, w których nabywca sięga po towar i jest on zdecydowany na zakup. Stosując techniki z zakresu shopper marketingu naszą uwagę skupiamy, więc zarówno na odpowiednim zagospodarowaniu środowiska punktu sprzedaży, jak i na konsumencie – jego potrzebach oraz zachowaniu, jakie ma miejsce w trakcie procesu zakupowego” strasznie bawią się w psychologów
    Ci sprzedawcy.
    Cytuj
  • Antoni1 29 maj 2012, 9:33
    Można też wykupić sobie bazę danych z namiarami do firm, które mogą zostać Twoim klientem uśmiech
    Cytuj
  • michalrecd 29 maj 2012, 10:07
    Tez bym zdecydowal sie na baze danych, ale taka porzadna. Jezeli zadzwonisz do kogos i bedziesz wiedziec jak np nazywa sie kierownik do ktorego dzwonisz brzmi to ze naprawde znasz sie na rzeczy, a nie ze "dzwonie bo wyskoczyl mi Pana nr w google"
    Cytuj
  • manager80 8 cze 2012, 23:44
    no dobrze wszystkie stosowane powyżej techniki są skuteczne, ale jak dotrzeć do zamkniętego kręgu klientów, którzy jak się im powie ,że będzie taniej to patrzą jak na polityka co obiecuje "zieloną wyspę" ???
    Cytuj
  • mkrawczykowski 9 cze 2012, 21:33
    michalrecd napisał:"dzwonie bo wyskoczyl mi Pana nr w google"
    Racja. Ja kiedyś postanowiłem robić telemarketing (kompletnie amatorski oczywiście) i tak właśnie mówiłem. wielki uśmiech Rezultaty niemal żadne. Dopiero gdy zacząłem dzwonić i rozmawiać jak człowiek z człowiekiem, bez żadnego scenariusza, standardowych zwrotów i innych głupot, to zaczęło to przynosić rezultaty. Potrafiłem w pół godziny trzy osoby zainteresowane znaleźć, zamiast jednej dziennie wcześniej uśmiech
    Cytuj
  • donpedro5 10 lip 2012, 18:42
    Dobrym rozwiązaniem na pozyskanie nowych klientów jest reklama w Internecie (wyszukiwarki, banery w dużych portalach typu onet, wp, interia) i w centrum miasta w którym ona funkcjonuje (chyba że prowadzi działalność tylko w Internecie). W przypadku tych drugich bo domyślam się że prowadzisz swoją firmę nie tylko w sieci, będą ulotki jakieś billboardy czy nawet banery reklamowe przymrużenie oka
    Cytuj
1 2 z 2  
Firma, biuro, reklama - dyskusje na forum
Poprzednia: Program podatkowy
Następna: Obsluga Klienta