Kazda rzecz idzie sprzedac Nawet lodówkę eskimosom, tylko trzeba to zrobic profesjonal
Od tego zreszta są tez reklamy--> aby ładnie zaprezentować nasz "szit " )
Witam, Zamiast reklamy w mediach doradzałabym reklamę przez internet. Najlepiej zacząć od stworzenia strony internetowej, jeśli jeszcze się jej nie posiada. Można także spróbować odświeżyć dotychczasową stronę tak by zachęcała do odwiedzin. Strony internetowe wrocław to miejsce gdzie można znaleźć ciekawe oferty tworzenia stron internetowych. Kolejną sprawą jest pozycjonowanie swojej strony. To bardzo ciekawa opcja reklamy w intenecie, która owocuje dużym ruchem na stronie, a nie obciąża budżetu tak bardzo jak reklama w mediach. Sama zainwestowałam w pozycjonowanie swojej strony internetowej i przyznaję, że efekty są zaskakująco dobre.
szalonaJadzia
30 sie 2012, 12:47 (ostatnio zmieniony przez autora 13 lis 2013, 9:46, w całości zmieniany 2 razy)
Hej! Promować można się dosłownie wszędzie. Dobrą metodą na reklamę są kasetony podświetlone, czy chociażby druk wielkoformatowy. Oczywiście wymaga to wszystko środków finansowych, ale po jakimś czasie widać efekty. Dobrym pomysłem jest także skorzystanie z usług jakiś agencji reklamowych, które opracują nam strategię.
Może nie tyle gdzie, co jak się zareklamować, prawda? Ja radzę trzy sprawy - działania w społecznościach, pozycjonowanie, jak również modyfikację strony internetowej, jeśli ta faktycznie tego wymaga. Najlepiej aby całość tego typu prac wykonała odpowiednia agencja. Możecie próbować cokolwiek zmienić sami, ale zapewniam was, że bez odpowiedniego doświadczenia wiele nie zdziałacie.
Zamiast tylko myśleć o miejscach na reklamy można też wziąć pod uwagę inne możliwe działania. Field marketing jest bardzo istotnym aspektem wpierania sprzedaży. Obejmuje on całkiem sporą liczbę różnego rodzaju metod promocji marki i produktu, od kampanii ulotkowych poprzez sampling aż po specjalne eventy
Reklama w TV to jedno a koszt i jakość reklamy to drugie. Na początek pomysł na reklamę i scenariusz a później wykonanie, tak naprawdę to są spore koszty czasem nie do udźwignięcia dla małej firmy. Ale jak ruszasz z dużym projektem to tak reklama w TV warto. Przykłady link ostatnich realizacji reklam, w zaprzyjaźnionej firmie.
Co by nie pisać nic nie zastąpi reklamy w TV, telewizja to potęga i basta, jak coś leci w TV to znaczy że dobre a jeszcze sporo osób większość wolnego czasu spędza przed telewizorem. A reklama na FB jak się okazało nie jest skuteczna w USA wiele firm zaczęło się wycofywać z tego typu promocji. Ktoś powie wszystko zależy od produktu, jasne ze tak.