Popeye napisał:Witam, prowadzę małą firmę usługową. Chcę się zareklamować tylko nie wiem jak to zrobić żeby nie przepłacić i żeby była to reklama skuteczna. Czy ktos może mi poradzić? Zasatanawiałem się czy warto wydawać pieniądze na reklamę w radio lub telewizji, chodzi mi o lokalne media raczej, bo z tego co się orientuję takie reklamy są drogie. Ale może się mylę. Jakby ktoś mógł coś podpowiedzieć to byłbym wdzięczny.Hej, ja z mężem założyliśmy ponad pół roku temu firmę... zastanawialiśmy się jak rozkręcić biznes...spróbowałam ulotkami... jednak to dało tylko 200 zł w plecy postawiłam na firmę... szukałam, szukałam i trafiłam na jedyną chyba firmę taką na rynku, która dobiera ofertę do budżetu jaki Ty im narzucasz.. jeśli chcesz przeznaczyć tylko 100 zł msc to w zupełności wystarczy.. ja przeznaczyłam łącznie 300 zł i jestem zadowolona.
Gandalf_Czerwo napisał:Mimo, że powierzchnia banerów stale rośnie (teraz są na topie mega billboardy czy nawet pełnoekranowe reklamy) to ich efektywność utrzymuje się na niskim poziomie (klikalność na poziomie ułamków procenta).zgadzam sie z przedmówcą w stu procentach zwłaszcza jeżeli chodzi o pozycjonowanie
Najskuteczniejsza formy reklamy w internecie to reklama w wyszukiwarkach (pozycjonowanie i płatne linki) oraz email marketing.
Jeśli chodzi o płatne linki to najlepszy jest Googlowski AdWords. Jeśli zaś chodzi o email marketing to prym wiedzie darmowy program do wysyłania newsletterów.
Zbieranie adresów jest darmowe i najlepiej robić to od samego początku - od 1 dnia uruchomienia sklepu.
Oczywiście email marketing powinien być prowadzony do adresów od których mamy zgodę na wysyłanie oferty chandlowej aby działania były efektywne. Wysyłanie niezamówionego spamu mija się z celem.
Polecam przyglądnąc się jak do newsletterów podchodzą w sklepie
Popeye napisał:Chcę się zareklamować tylko nie wiem jak to zrobić żeby nie przepłacić i żeby była to reklama skuteczna.Czyli ma być łatwo, tanio i skutecznie, a Ty mówisz i trzech różnych rozwiązaniach.