W przypadku ulotek jak najbardziej zgadzam się z częścią wypowiadający osób na forum, że jest to działalność na krótką metę. Klienci do których informacja dotarła o otwarciu lokalu przyszli na pewno z czystej ciekawości, przekonania się jak wygląda lokal jak smakuje jedzenie. Kiedy lokal nie ma stałej widocznej reklamy - zachęcającej do przyjścia, wiele osób patrzy na niego i bardzo często przechodzi. Dobrym pomysłem jest wprowadzenie akcji promocyjnej, ale co po akcji, jeśli dotychczasowi klienci, bądź też nowi nie będą o niej wiedzieli?
Nie wiedząc w którym miejscu usytuowany jest lokal ciężko jest doradzić odpowiedni rodzaj reklamy, jednak całkiem w przystępnej cenie i stanowiący element stałej reklamy może być stand reklamowy. Można go postawić w innym lokalu np. u zaprzyjaźnionych znajomych, na ulicy, bądź też w samym lokalu - który mógłby zawierać informacje na temat promocji. Może to być stand wraz z ulotkami, ale zaprojektowany tak by np. swą grafiką skłaniał do sięgnięcia po ulotkę. Polecić mogę taki, na który natknęłam się na allegro:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1291837280
Mam nadzieję, że taki rodzaj reklamy zaowocuje. Trzymam kciuki !!!Powoodzenia!!!