Favore.plForumKomputery, Internet, telefony

Automatyczne reklamy w telefonie

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Automatyczne reklamy w telefonie

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • ZuluGula 19 maj 2011, 12:04
    Od jakiegoś czasu dzwoni do mnie ... automat z Multimedii i proponuje jakieś usługi. jaki jest sens takiego dzwonienia, skoro i tak zaraz odkładam słuchawkę. Skuteczność takie reklamy jest przecież żadna.
    Cytuj
  • ArtHrabia 19 maj 2011, 15:38
    No widzisz, bo ktoś wyszedł z założenia, że po co płacić komuś dzwonienie do klientów i opychanie im usług jak można nagrać to na sekretarkę i losowo dzwonić do klienta. A że to mało skuteczne to nikogo nie obchodzi grunt, że jest tanie. wielki uśmiech
    Cytuj
  • 7Dekoder 19 maj 2011, 18:30
    Takie coś długo się nie utrzyma, bo jednak jest mała skuteczność. Marketingowcy po prostu eksperymentują z nową formą przekazu.
    Kiedy klient zorientuje się, że to automat mówi to słuchawka ląduje zaraz na widełkach.
    Ale faktycznie jakiś tam procent wysłucha do końca choćby z ciekawości, co nowego jest, a może da się zaoszczędzić.
    To prosty efekt tego, że klient korzysta z oferty która zostanie mu zaproponowana, bo sam z siebie niczego nie szuka.
    Cytuj
  • LaikPC 19 maj 2011, 19:07
    U mnie w Dialogu jak kończy się umowa, obojętnie jak czy promocyjna czy inna, to zawsze ktoś dzwoni z informacją i propozycją zawarcia nowej umowy. Do tej pory automat nie dzwonił.
    Też bym zaraz odłożył słuchawkę, bo jaki sens słuchać wiadomości z promocjami jak zawarłem już umowę, której zmienić nie mogę.
    Cytuj
  • MisterT 19 maj 2011, 21:10
    Mnie bardziej od reklam wkurza polityka firm.
    Przysyłają fakturę i proszą o skorzystanie z e-faktury, bo to ekologiczne, że chronimy przyrodę przed wycinaniem lasu i takie tam.
    Jednocześnie przysyłają stosy papierowych reklam, broszurki i ulotki. Kiedyś było tak, że zamiast przenieść część informacji na drugą stronę kartki to drukowali dosłownie 2 linijki na nowej. Przecież to było chore. Teraz może jest lepiej, ale tylko nieznacznie.

    Cytuj
  • BookStore4 20 maj 2011, 0:24
    To niech sobie dzwonią. Podpisując umowę wyraziło się zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych.
    Kwestia czy reklama z automatu jest skuteczna czy nie to problem tego co organizuje kampanię.
    Zdarza się, że w ten sposób robione są ankiety z zadowolenia obsługi.
    Zdaje się, że własnie Multimedia coś takiego robi. Kiedy zgłaszasz usterkę czy problem, to za jakiś czas dzwoni automat i zadaje pytania czy jesteś zadowolony/a z rozwiązania problemu czy nie.
    To jest sprawa zarówno finansów jaki kadry - młodzi ludzie nie garną się do pracy na infolinii, bo klienci potrafią być powiedzmy bardzo nie mili.

    To swego czasu był hit Internetu

    Telefon z Rawicza do Tele2
    http://www.youtube.com/watch?v=gn7OJeOQgu8

    Na początku full kultura a później to aż uszy więdną.
    Cytuj
  • NiJaki 20 maj 2011, 0:47
    A co robił PKO jeszcze ze 3 lata temu? Kiedy wyciąg miał 5 stron i składany był na trzy części,to koperta była tak gruba, że o mało nie pękała. Po prostu drukowali na jednej stronie transakcje dużymi literami.
    Teraz im się odwidziało i poszli w drugą stronę - pakują na jednej kartce z obu stron ile się. Nawet zrezygnowali z dedykowanego niebieskiego papieru, aby oszczedzić na kosztach. Z wyciągu mógłby też zrezygnować, ale po co? aby bank mógł więcej wypłacić akcjinariuszom?
    Cytuj
  • Ciekawski 20 maj 2011, 8:03
    Najwidoczniej ktoś założył że automatyczna reklama jest lepsza niż żadna.
    Nieważne co o tobie piszą, ważne że w ogóle piszą. Takie powiedzonko lubią celebryci.
    I marketingowcy chyba też na swoim podwórku oczywiście.
    Cytuj
  • FreeKo 20 maj 2011, 11:41
    Chyba jest takie prawo, że jak toś nie che otrzymywać reklam to pisze do działu obsługi klienta o wykreślenie jego danych ze stosowania takich praktyk.
    Cytuj
  • Lawyers 20 maj 2011, 14:57
    Oczywiście, że można zrezygnować. Klient często mimowolnie podczas podpisywania umowy wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych do celów marketingowych, a później biadoli, że reklamami go zawalają. Wystarczy czytać umowy i nie zakreślać kratek jak leci.
    Cytuj
1 2 z 2  
Komputery, Internet, telefony - dyskusje na forum