-
Mam do wydania na notebooka ok 3000 zł. Nie wiem na co zwrócić uwagę. Kiedy idę do sklepu stoi pełno tych komputerów i nie wiadomo co wybrać. A wiem, że od wnętrzności zależy wydajność i komfort pracy. Samsungów jest dużo, ale jakoś do Samsunga nie mam zaufania.
Na co w ogóle zwrócić uwagę kupując teraz notebooka?
Cytuj
-
-
To zależy do czego miały lapek służyć i gdzie. W pracy, w domu czy ma być mocny czy bardziej mobilny. Ten pierwszy będzie cięższy a ten drugi dłużej na baterii pojedzie.
Cytuj
-
A to ma być nowy, używany a może regenerowany. Za takie pieniądze to można kupić używanego Alienware.
Cytuj
-
Teraz to namnożyło się tych nowych procesorów od Intela i AMD. Nawet ja się już pogubiłem bo te procki z serii "i3,5,7" doczekały się już drugiej generacji a na półkach są jeszcze te pierwsze. AMD też pojechał z nazewnictwem i zupełnie nie wiadomo o co chodzi.
Szukaj jakiegoś Asusa, HP czy Acera.
Cytuj
-
Normalny laptop do domu. Duże ekran cokolwiek to znaczy i taki internet co to można komputer przenieść w inne miejsce. I taki, aby po wgraniu programu antywirusowego nie dostał zadyszki. A te programy potrafią spowolnić komputer.
Wygląd i marka nie są aż tak ważne, ale gwarancja powinna być 2 lata. No nie wiem co tam jeszcze. Kamerka do rozmów i mikrofon.
Cytuj
-
-
Ja napiszę na co najlepiej zwrócić uwagę. Pamięć min 4 GB a jeszcze lepiej 6 (lepiej więcej niż mniej), dysk 500 GB (w rzeczywistości 465 GB), celować w procka i5 lub jakiegoś czterordzeniowca AMD, Ekran 17.3 cala. Marka się liczy bo i serwis w razie czego lepszy. Stawiałbym na Asusa lub HP. Z reguły dają 1 rok gwarancji ale za to door to door.
Cytuj
-
A w ogóle ktoś korzystał z gwarancji door to door. Jak to wygląda. Czy to może jakaś ściema dla naiwnych i samemu trzeba odsyłać komputer do serwisu.
Cytuj
-
W HP działa, ale jak jest u innych to nie mam pojęcia. Ale jak dają to pewnie i to realizując. Taka gwarancja nie jest jeszcze popularna i dotyczy co tu dużo pisać droższych produktów.
Cytuj
-
Toshiba daje i Asus też. Co do Della to nie wiem bo jeszcze 2 czy 3 lata temu w ogóle nie oferował komputerów dla domu, tylko dla firm. Rynek konsumentów jest zupełnie inny i stosowanie metod dostosowanych dla firm zupełnie się nie sprawdzi. Dell może i jest cool, ale bym go nie kupił.
Cytuj
-
Dzwonisz do serwisu, tam zadają ci parę pytań czy przypadkiem usterki nie da się tego usunąć w inny sposób, pytają się o numer seryjny urządzenia i takie tam, po czym przyjmują zgłoszenie i nadają mu numer. I nie trzeba nosić nić do serwisu.
Cytuj