Favore.plForumRemonty, budowa, wnętrza i ogrody

Płyta indukcyjna - na co patrzeć?, strona 2

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Płyta indukcyjna - na co patrzeć?

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • Meggi85 26 mar 2015, 9:27
    U mnie takimi rzeczami jak fazy zajmuje się facet ,a nie ja wiec nie bardzo wiem czym to w ogole jest. Sama płyta jest przede wszystkim dla mnie ładna i praktyczna. Ma dużo przydatnych funkcji i cenowo jest rozsądna. Jako kobieta głównie na to zwracam uwagę. Ale trzeba przyznać, ze wygląda bardzo ładnie.

    Cytuj
  • MartynKa79 27 mar 2015, 11:09
    Dużo przydatnych funkcji - zainteresowało mnie. Powiesz coś więcej jakie? uśmiech
    Cytuj
  • jarzebina 27 mar 2015, 11:14
    no fakt, jest ładna i ten panel dotykowy ma świetny i bardzo wygodny uśmiech
    Cytuj
  • Petrova 30 mar 2015, 8:06
    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, ale kompletnie nie znam się na fazach i te symbole, które podajecie też niewiele mi mówią. Można by jakoś przystępniej? uśmiech

    Meggi - wygląda super! Jaka to marka? Opowiesz o niej coś więcej? uśmiech
    Cytuj
  • Horsie 30 mar 2015, 11:46
    Kurcze przystępniej. Te symbole to "nazwa" jednej z płyt Electroluxa. Nie da się jej inaczej opisać przymrużenie oka

    Natomiast jeśli chodzi o fazy. To tak jak by do ilu "bezpieczników" może być podpięta płyta, płyta indukcyjna pobiera bardzo dużo prądu i najczęściej żadna z nich nie może pracować na pełnej mocy 4 palników na jednym bezpieczniku. Stąd potrzebne dwie "fazy".

    Są płyty jak ta wymieniona w "znaczkach" które potrafią dzielić moc i na przykład nie pozwolą Ci przeciążyć jednego bezpiecznika.
    Cytuj
  • Petrova 30 mar 2015, 21:25
    No widzisz, da się! przymrużenie oka Teraz czuję się bardziej oświecona. Electroluxa znam ale z innych sprzętów, nie wiedziałam o płytach tej marki. Duży to koszt?
    Cytuj
  • Meggi85 1 kwi 2015, 12:39