Favore.plForumSzkoły, kursy, szkolenia, korepetycje

Jaki kierunek studiów wybrać?, strona 8

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Jaki kierunek studiów wybrać?

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • nadia1500 17 kwi 2014, 1:52
    Kolor56 napisał:Dobrym kierunkiem może teraz być praca socjalna. Można po niej znaleźć pracę. Ten kierunek można uczyć się nawet w systemie e-e-learningowym na Uczelni Korczaka w Warszawie. Jest to fajne udogodnienie dla pracujących osób.
    System e-learningowy? Jeszcze o tym nie słyszałam. Jak to wygląda i na czym polega?
    Też studiuję pracę socjalną ale na innej uczelni - państwowej, i mam w planach przenieść się na prywatną bo podobno jest wyższy poziom i bardziej indywidualne podejście do studenta.
    Cytuj
  • Gugolin 17 kwi 2014, 9:15     (ostatnio zmieniony przez autora 22 kwi 2014, 8:32, w całości zmieniany 1 raz)
    szkoda czasu na studia humanistyczne, już lepiej uczyć się spawania czy innego fachu


    [url=http://www.mivo.pl/pol_m_Kobiety_Rodzaj-obuwia_Klapki-i-Japonki-544.html]klapki damskie[/url]
    Cytuj
  • 18 kwi 2014, 11:19
    autor napisał:Dobrym kierunkiem może teraz być praca socjalna. Można po niej znaleźć pracę.
    To jakiś żart?
    Cytuj
  • Ewelina_L 15 maj 2014, 20:58
    Czarno widzę perspektywy pracy dla młodego chłopaka, któremu mama i tata najwyraźniej szukają studiów...
    Cytuj
  • 16 maj 2014, 12:35
    System e-learningowy jest dobry dla studentów, którzy pracują. Dobrze rozwinięty ten system na kierunkach humanistycznych ma właśnie Uczelnia Korczaka w Warszawie. Loguje się tam do platformy i tam znajdują się materiały w formie prezentacji/wykładów na każdy przedmiot.
    Cytuj
  • 20 maj 2014, 13:08
    ja bym wybrał zarządzanie - to dobry kierunek
    Cytuj
  • Ewelina_L 21 maj 2014, 23:29
    rozwojmozgu napisał:ja bym wybrał zarządzanie - to dobry kierunek