Favore.pl

Pomoc

Opcje i rabaty

TEMATY POMOCY
Nie znalazłeś odpowiedzi?  Skontaktuj się z nami 
OPCJE DODATKOWE

Wzbogać swoje usługi o opcje dodatkowe

Dzięki opcjom dodatkowym możesz określić wiele wariantów wykonania usługi.
Przy większych zamówieniach pójdź klientowi na rękę - zaoferuj rabat!

RÓŻNE OPCJE USŁUGI
Przeglądy samochodów osobowych
  • uzupełnienie płynu do spryskiwaczy
  • smarowanie zamków
  • wymiana wycieraczek

Teoretycznie, każda usługa może posiadać wiele wariantów, zależnych najczęściej od wymagań klientów. Jak pokazuje praktyka, odpowiednie dostosowanie oferty do wymagań rynku skutkuje zwiększeniem jej atrakcyjności, a co za tym idzie, wzrostem liczby zamówień i satysfakcji klientów. Można zatem użyć opcji dodatkowych w celu podniesienia atrakcyjności oferty.

RABATY
Organizacja kinderbali
  • Nazwa rabatu
    Powyżej dziesięciu uczestników rabat 10%
  • Warunek
    10 x osoba
  • Wartość
    10%
Wypełnianie PIT-ów
  • Nazwa rabatu
    Przy dwóch PIT-ach trzeci gratis
  • Warunek
    3 x sztuka
  • Wartość
    33%
Zabudowa kuchni
  • Nazwa rabatu
    Dla zamówień o wartości większej niż 4000 zł komplet noży kuchennych gratis
  • Warunek
    4000 zł
  • Wartość
    0%

Polityka cenowa jest istotnym zagadnieniem dla każdego usługodawcy. Dziś, kiedy konkurencja w każdej dziedzinie jest silna i liczna, usługodawcy zmuszeni są stosować rozmaite metody, aby przyciągnąć do siebie klientów. Jednym ze sposobów jest stosowanie upustów.

Czasem warto zrezygnować z części zysków, aby zdobyć nowych klientów lub sprzedać więcej. Zastosowanie rabatów najczęściej skutkuje wzrostem ilości zamówień.

Zaoferowanie dodatkowej korzyści klientowi w zamian za przekroczenie pewnego progu zamówienia przynosi korzyści obu stronom transakcji. Poza wymiernymi korzyściami, dzięki stosowaniu rabatów utrwalane są stosunki handlowe między kupującym i sprzedającym.

Na Favore.pl każda oferta może zostać wzbogacona o rabaty ilościowe, czyli zależne od wielkości zamówienia lub kwoty zamówienia. Możesz dodać kilka zróżnicowanych rabatów.

Przygotowując rabat dla swojej oferty, podajesz następujące informacje:
1) Nazwa rabatu
2) Warunek otrzymania rabatu: należy wprowadzić próg, od którego rabat zostanie przyznany; do wyboru jest rabat od ilości (liczba zamówionych jednostek) oraz od wartości zamówienia (wartość zamówienia w złotych)
3) Wartość rabatu: wartość procentowa, określająca skalę zniżki

ZOBACZ TAKŻE