więcej
Mailing ma małą skuteczność - tylko kilka procent klientów odpowie na mailing. To sa wyniki badań, ale z mojego doświadczenia jest podobnie. Lepiej postawić na coś naprawdę skutecznego jak linki sponsorowane, marketing szeptany, pozycjonowanie.| Dodano: 9 wrz 2010, 19:55
więcej
Dwa lata temu zapłaciłem 15 tys. Ale sama oczyszczalnia nie była najtańsza a druga sprawa w tych kosztach bylo wszystko od zgłoszenia budowlanego po montaż.| Dodano: 31 sie 2010, 9:58
więcej
Dokładnie, nie ma co oszczędzać na tym, bo można sie narazić na nieporównywalnie większe koszty! I jeszcze zabawa z rozkopywaniem w razie czego...| Dodano: 30 sie 2010, 11:22
więcej
Ja nosze tylko bawełniane rzeczy, skarpetki z bawelny, skózane buty, ale i tak mam z tym problem... mimo, ze używam jakichś dezodorantów do stóp i do butów...:/| Dodano: 31 lip 2010, 0:13
więcej
Witold zgadzam się z Tobą, że nie można budować zespołu tylko podczas okazjonalnych wypadów, ale jakaś odskocznia od pracy też sie przydaje i z autopsji wiem, że to są na ogół bardzo dobrze wydane pieniądze, trzeba tylko je mądrze rozdysponować jeśli taka impreza ma spełnić swoją funkcję...| Dodano: 25 lip 2010, 21:23
więcej
Witam,
czy ktoś zechce podzielić się doświadczeniami w motywowaniu i integrowaniu małego zespołu pracowników? Szukam pomysłów na zorganizowanie jakiegoś eventu, który pozwoli nam się lepiej poznać (pracuję z nimi dopiero od miesiąca) i efektywniej pracować razem.| Dodano: 25 lip 2010, 1:20
więcej
Witam, prowadzę małą firmę usługową. Chcę się zareklamować tylko nie wiem jak to zrobić żeby nie przepłacić i żeby była to reklama skuteczna. Czy ktos może mi poradzić? Zasatanawiałem się czy warto wydawać pieniądze na reklamę w radio lub telewizji, chodzi mi o lokalne media raczej, bo z tego co się orientuję takie reklamy są drogie. Ale może się mylę. Jakby ktoś mógł coś podpowiedzieć to byłbym wdzięczny.| Dodano: 18 lip 2010, 21:33
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie. Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.