rozwiń
Witam. 27.04.2013 zakupilem pralkę Candy Slim GOY105DF. Po dostarczeniu i montażu przez sklep okazalo się., że podczas uzytkowania pod pralką gromadzi się woda, po prostu cieknie po podłodze łazienki. Zadzwoniłem do serwisu podanego w książce gwarancyjnej, czyli do Poznania pod nr tel 61/8666124 ul.Kolejowa 1/3. Serwisant przyjechał 1 raz 8 maja. stwierdził,że woda nie cieknie i można kontynuować eksploatację i w razie czego dzwonić na jego nr kom 604420213 .W kolejnym dniu znów woda ciekła. Kolejny raz przyjechał ten sam serwisant pan Mikołaj Heichell, było to 10 maja. Godzinę przed jego przyjazdem włączyłem pralkę, żeby widział wyciekającą wodę. stwierdził,że woda nie cieknie z pralki, lecz z fugi między płytkami w podłodze... To tyle. Moje pytanie brzmi: co mam teraz zrobić? Wyrzucić tą pralkę i kupić sobie nową w nadziei, że tym razem będę mógł liczyć na szczęście? Bo na poznański serwis w wykonaniu p. Mikołaja Heichella liczyć nie można. Pozdrawiam.
Wystawiona 12-05-2013 15:18
przez Dominik Burzyński (62.152.150.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie. Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.