pozytywna
rozwiń
Profesjonalne podejście do tematu zarządzania wspólnotą mieszkaniową. Bardzo solidna, fachowa i szybka obsługa. Polecam
Wystawiona 02-01-2018 11:27
przez Michał (178.43.215.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Z firmą współpracujemy od samego początku czyli od ponad 10 lat. Współpraca przebiega profesjonalnie bez najmniejszych zastrzeżeń, w miłej atmosferze. Polecam tę firmę.
Wystawiona 26-01-2017 11:27
przez Marek K. (178.43.235.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Firma sprawdza się od kilku lat. Działanie i zarządzanie nieruchomością płynne, z uwzględnieniem potrzeb i uwag mieszkańców. Obsługa miła, fachowa i SKUTECZNA. Polecam wszystkim, którzy zawiedli się na swoim zarządcy, naszej wspólnocie wybór tej firmy "wyszedł na dobre", teraz jesteśmy spokoini o swoją posiadłość. :)))
Wystawiona 29-12-2011 09:53
przez Janusz (78.8.155.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Bardzo nieprofesjonalna, wręcz chamska obsługa. Zarządca nie odczytywał maili, a na próbę telefonicznego zgłoszenia awarii w bloku zareagował atakiem, umniejszaniem problemowi i próbą zbycia. Był bardzo niemiły i arogancki, praktycznie nie dało się z nim rozmawiać, przerywał moje wypowiedzi, a następnie rozłączył się w połowie mojego zdania. Jeszcze nie spotkałam się z tak nieprofesjonalnym i okropnym podejściem zarządcy. Wyjątkowo nie polecam
Wystawiona 22-05-2024 13:37
przez Em (5.173.235.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Żart a nieprofesjonalne podejście do klienta. Bardzo niemiły zarządca, uważa kogoś za złodzieja a tymczasem...dużo niejasności w prowadzeniu całej wspólnoty. Obecnie przy takiej temperaturze mamy zimne kaloryfery. Powód : nie włączona czujka tzw "pogodynka ", telefonów nie odbierają, ludzi mają gdzieś, aby tylko kasa im się zgadzała. Nie polecam.
Wystawiona 21-09-2022 07:52
przez Bogdaniuk Ewa (37.248.166.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Firma ta jest administratorem w mojej wspólnocie od końca 2020r. Telefon (podkreślam do dyspozycji jest tylko jeden numer !!!) w ogóle nie są odbierane, odpowiedzi na e-mail sporadyczne, a ostatnio nawet nie otwierane jak przyznał mój rozmówca. Nic nie można się dowiedzieć. Dzisiaj od dłuższego czasu udało mi się pierwszy raz dodzwonić do nowego zarządcy. Pan, z którym rozmawiałam był opryskliwy, arogancki, a wręcz agresywny, momentami krzyczał do mnie zniecierpliwiony moim pytaniem o sprawę domofonu.
Nie wiem w jaki sposób moja wspólnota zmieniła zarządcę, stało się to podczas panującej pandemii więc jak dla mnie jest to co najmniej dziwne, tym bardziej, że nikt mnie jako właścicielkę nie pytał o zdanie.
Na e-maile nie udzielają odpowiedzi , jak się dodzwoniłam ( z nadzieją, że ostatecznie wyjaśnię sprawę), to przedstawiciel firmy "4m" stwierdził, że zamiast breloka do drzwi mam kod, a zresztą zapytał mnie prześmiewczo czy zużyłam ten brelok, który dostałam?... i dalej nic nie wiem....
Wystawiona 26-04-2021 16:00
przez Bożena (88.199.162.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.