favore.pl
Favore.plUsługiUsługi dla firmy i biura ChorzówUsługi reklamowe Chorzów

Reklama w telewizji, radiu, prasie oraz mediach społecznościowych (social media marketing), Chorzów

strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Chcesz skutecznie reklamować swoje usługi w prasie? A może interesuje Cię spot reklamowy w telewizji? Nasi najlepsi specjaliści przygotują dla Ciebie kampanię dzięki której zdobędziesz mnóstwo klientów!

Opisz dokładnie, jaka reklama Cię interesuje, tematyka itd.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

Jak wiadomo, wyznaczników skuteczności reklamy nie można jednoznacznie określić, bowiem nie powinno się wrzucać do jednego worka strategii z różnych branż. Jest jednak coś, co łączy wszystkie skuteczne reklamy, bez względu na klientów docelowych i promowany produkt - musi ona zostać zauważona i przyswojona. Zazwyczaj przedsiębiorcy zlecający pracę reklamodawcy chcieliby, by reklama miała dwie skrajnie różne cechy, była, wyjątkowa, ale pasująca do kategorii; nowoczesna, ale jednocześnie - tradycyjna; śmieszna, ale nie wzbudzająca kontrowersji; atrakcyjna dla oka, ale niezbyt droga; innowacyjna, ale bez przesady; kształtująca nowy wizerunek produktu, przy jednoczesnym zachowaniu tego wcześniej wypracowanego; nakierowana na wszystkich, lecz przyciągająca przede wszystkim konsumentów z sektora docelowego. Niestety, nie zawsze zastosowanie wszystkich cech jest osiągalne. Przedsiębiorca powinien podjąć decyzję, czy chce reklamę działającą, czy idealną. Wiadomo, że w przewidywanym czasie reklamy, można umieścić generalnie wszystko, ale czy na pewno warto? Okazuje się, że im łatwiejszy i bardziej bezpośredni jest nadawany komunikat, tym lepiej reklama zapada w pamięć. Szokująca i ciekawa reklama zwraca większą uwagę i ułatwia przyswajanie treści na dłużej. Dobrze jest w związku z tym przekraczać wszelkie konwencje, rzecz jasna, w granicach dobrego gustu i próbować jak najbardziej wyeksponować reklamę z bloku, dbając o to, żeby jednak nie przysłonić jej zawartości nadmierną atrakcyjnością. Nie zawsze, aby reklama była skuteczna powinna być lubiana przez konsumentów. Mówi się, że bloki reklamowe ukazujące szczęśliwe rodziny, dzieci oraz zwierzęta są przesadzone i wyidealizowane, że nam się nie podobają, ale to właśnie one działają najlepiej. Wynika z tego, że reklama nie musi być piękna, lubiana i pożądana, żeby była skuteczna. Podobnie jest z reklamami, które wydają się być „męczące“ dla widza, ale tak bardzo zapadają w pamięć przez sam fakt istnienia oraz to, że są np. śmieszne lub szokujące i wysoką częstotliwość emisji. Wg większości współczesnych widzów reklama powinna być krótka i na temat. Ma za zadanie informować o tym, co przedstawia i gdzie jest to dostępne. Pozwala to na zdecydowanie szybsze podejmowanie decyzji o zakupie. Lepiej, aby widz pamiętał niewiele, ale zrozumiałych konkretów, niż nie zapamiętał nic, spośród mnóstwa informacji.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację