favore.pl
Favore.plUsługiUsługi dla firmy i biura LublinUsługi reklamowe Lublin

Reklama w telewizji, radiu, prasie oraz mediach społecznościowych (social media marketing), Lublin

KATEGORIE
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Chcesz skutecznie reklamować swoje usługi w prasie? A może interesuje Cię spot reklamowy w telewizji? Nasi najlepsi specjaliści przygotują dla Ciebie kampanię dzięki której zdobędziesz mnóstwo klientów!

Opisz dokładnie, jaka reklama Cię interesuje, tematyka itd.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

  • Wirtualne wycieczki, panoramy sferyczne, Lublin, lubelskie
    Wirtualne wycieczki, panoramy sferyczne WEB VISAGE Agencja reklamowa Specjalizujemy się w wykonywaniu wirtualnych spacerów po restauracjach, hotelach, przychodniach. To doskonała forma prez...
    Lublinlubelskie
  • Reklama dźwiękowa, nagrania lektorskie, wokalne, LUBLIN, lubelskie
    Reklama dźwiękowa, nagrania lektorskie, wokalne Piech Studio to miejsce, gdzie kompleksowo stworzymy dla Ciebie niemal wszystko, co związane jest 
z dźwiękiem. Muzyka to nasza pasja, ale także zawód...
    LUBLINlubelskie
  • Produkcja filmów, Lublin, lubelskie
    Produkcja filmów Golden Storm Film to firma zajmująca się produkcją filmów komercyjnych dla firm. Zespół produkcyjny tworzą wykwalifikowane osoby z doświadczen...
    Lublinlubelskie
  • grafika, studio nagrań, agencja reklamowa Lublin, Lublin, lubelskie
    Grafika, studio nagrań, agencja reklamowa Lublin Event Studio - dynamiczna agencja reklamowa specjalizująca się w event-marketingu, organizacji imprez dla firm oraz produkcji reklam radiowych, telewizyjnych i ...
    Lublinlubelskie
  • Marketing internetowy, social media marketing, SEO, SEM, Lublin, lubelskie
    Marketing internetowy, social media marketing, SEO, SEM Agencja marketingowa Combo Marketing świadczy kompleksowe usługi z zakresu: Marketingu internetowego Social Media marketing SEO/SEM Pr...
    Lublinlubelskie

Jak wiadomo, czynników skuteczności reklamy nie da się jednoznacznie wskazać, bo nie powinno się wrzucać do jednego worka reklam z różnych sektorów. Jest jednak coś, co łączy wszystkie skuteczne reklamy, bez względu na konsumentów docelowych i promowany produkt - musi ona być zauważona oraz zapamiętana. Zazwyczaj przedsiębiorcy zlecający pracę reklamodawcy pragnęliby, aby reklama posiadała dwie skrajnie różne cechy, była, unikalna, ale pasująca do kategorii; nowoczesna, ale jednocześnie - tradycyjna; śmieszna, ale nie wzbudzająca kontrowersji; atrakcyjna wizualnie, ale niezbyt kosztowna; innowacyjna, ale nie w nadmiarze; kształtująca nowy wizerunek produktu, przy jednoczesnym utrzymaniu tego już wyrobionego; skierowana do wszystkich, ale przyciągająca głównie konsumentów z sektora docelowego. Niestety, rzadko zastosowanie wszystkich cech jest możliwe. Przedsiębiorca powinien podjąć wybór, czy chce reklamę skuteczną, czy idealną. Oczywiste jest, że w dostępnym czasie reklamy, można umieścić właściwie wszystko, ale czy na pewno ma to sens? Okazuje się, że im łatwiejszy i bardziej bezpośredni jest nadawany komunikat, tym bardziej reklama zapada w pamięć. Zaskakująca i zaciekawiająca reklama przykuwa większą uwagę oraz ułatwia przyswajanie komunikatu na dłużej. Dobrze jest w związku z tym łamać wszelkie konwencje, oczywiście, w granicach dobrego smaku i próbować jak najbardziej wyeksponować reklamę z bloku, pilnując tego, żeby jednak nie przyćmić jej treści przesadną atrakcyjnością. Nie w każdym przypadku, by reklama była skuteczna powinna być lubiana przez odbiorców. Mówi się, że bloki reklamowe ukazujące szczęśliwe rodziny, dzieci oraz zwierzęta są przesadzone i wyidealizowane, że nam się nie podobają, ale to właśnie takie spisują się najlepiej. Wynika z tego, że reklama nie musi być idealna, pozytywnie odbierana i pożądana, żeby była skuteczna. Tak samo jest z reklamami, które wydają się być „męczące“ dla odbiorcy, ale tak bardzo zapadają w pamięć przez sam fakt istnienia lub to, że są np. zabawne lub szokujące i wysoką częstotliwość emisji. Według większości współczesnych odbiorców reklama ma być krótka i na temat. Ma za zadanie informować o tym, co promuje i gdzie jest to dostępne. Pozwala to na zdecydowanie szybsze podjęcie decyzji o zakupie. Lepiej, by konsument pamiętał niewiele, ale zrozumiałych konkretów, niż nie pamiętał niczego, spośród mnóstwa informacji.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację