favore.pl
Favore.plUsługiUsługi dla firmy i biura ToruńUsługi reklamowe Toruń

Reklama w telewizji, radiu, prasie oraz mediach społecznościowych (social media marketing), Toruń

KATEGORIE
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Chcesz skutecznie reklamować swoje usługi w prasie? A może interesuje Cię spot reklamowy w telewizji? Nasi najlepsi specjaliści przygotują dla Ciebie kampanię dzięki której zdobędziesz mnóstwo klientów!

Opisz dokładnie, jaka reklama Cię interesuje, tematyka itd.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

  • Prezentacje Multimedialne, Prezentacja, Płock Toruń, mazowieckie
    Prezentacje Multimedialne, Prezentacja PREZENTACJE MULTIMEDIALNE Witam! Mam do zaoferowania państwu pomoc w stworzeniu prezentacji multimedialnych programu Microsoft Office PowerPoint, jak i prezenta...
    50 zł sztuka Płock Toruńmazowieckie
  • TELEBIM TORUŃ GRUDZIĄDZKA tel. 506 599 481, Toruń, dolnośląskie
    TELEBIM TORUŃ GRUDZIĄDZKA tel. 506 599 481 EKRAN LED TELEBIM TORUŃ GRUDZIĄDZKA, KOŚCIUSZKI, LELEWELA tel. 506 599 481 www.reklamanatelebimach.com Rozmiar ekranu: 16 m2 Rozdzielczość: 516x295 (1...
    Toruńdolnośląskie
  • Fotograf, kamerzysta, fanpage, strony internetowe, filmy promocyjne, Toruń, Bydgoszcz, Chełmno, Chełmża, Grudziądz, kujawsko-pomorskie
    Fotograf, kamerzysta, fanpage, strony internetowe, filmy promocyjne Centrum kompleksowych usług w zakresie marketingu internetowego, tworzenia stron internetowych oraz obsługi foto i video. Idealne miejsce dla nowo powstałych fi...
    Toruń, Bydgoszc…kujawsko-pomorskie
  • Linki sponsorowane, adwords, reklama kontekstowa, reklama banerowa, , Toruń, kujawsko-pomorskie
    Linki sponsorowane, adwords, reklama kontekstowa, reklama banerowa, Dzięki PiRmedia możesz dotrzeć do 95% polskich internautów, umożliwiając emisję reklam na najbardziej opiniotwórczych i renomowanych witrynach pol...
    Toruńkujawsko-pomorskie
  • brak zdjęcia
    Prowadzenie Social media Nie przegap potencjalnych klientów! Nie masz czasu na profesjonalnie prowadzenie profili social media? A może chcesz je przenieść na inny poziom, ta...
    Toruń,kujawsko-pomorskie
  • Konkurs Graffico Witacz stary jak świat, Toruń, kujawsko-pomorskie
    Konkurs Graffico "Witacz stary jak świat" KONKURS "Witacz stary jak świat" http://www.graffico.pl/konkurs.html
    Toruńkujawsko-pomorskie

Wiadomo, czynników skuteczności reklamy nie można jednoznacznie określić, bo nie powinno się wrzucać do jednego worka strategii z różnych branż. Jest jednak coś, co łączy wszystkie dobre reklamy, bez względu na konsumentów docelowych oraz sprzedawany produkt - musi ona zostać zauważona i zapamiętana. Zazwyczaj przedsiębiorcy zlecający pracę reklamodawcy pragnęliby, by reklama miała dwie skrajnie różne cechy, była, wyjątkowa, ale pasująca do kategorii; nowoczesna, lecz jednocześnie - tradycyjna; zabawna, ale nie wywołująca kontrowersji; atrakcyjna dla oka, ale niezbyt droga; innowacyjna, ale bez przesady; kształtująca nowy wizerunek produktu, przy jednoczesnym zachowaniu tego już wyrobionego; skierowana do wszystkich, ale przyciągająca głównie klientów z sektora docelowego. Niestety, nie zawsze zastosowanie wszystkich cech jest możliwe. Przedsiębiorca powinien podjąć decyzję, czy chce reklamę skuteczną, czy idealną. Wiadomo, że w dostępnym czasie reklamy, można umieścić generalnie wszystko, ale czy na pewno warto? Okazuje się, że im łatwiejszy i bardziej bezpośredni jest nadawany komunikat, tym lepiej reklama zapada w pamięć. Zaskakująca i zaciekawiająca reklama zwraca większą uwagę i ułatwia przyswajanie treści na dłużej. Powinno się w związku z tym łamać wszelkie konwencje, oczywiście, w granicach dobrego gustu i starać się jak najbardziej wyróżnić reklamę z bloku, dbając o to, żeby jednak nie przyćmić jej treści nadmierną atrakcyjnością. Nie w każdym przypadku, by reklama była skuteczna musi być lubiana przez konsumentów. Mówi się, że bloki reklamowe pokazujące szczęśliwe rodziny, dzieci oraz zwierzęta są przesłodzone i wyidealizowane, że nam się nie podobają, ale to właśnie one spisują się najlepiej. Wynika z tego, że reklama nie musi być idealna, pozytywnie odbierana i pożądana, żeby była skuteczna. Podobnie jest z reklamami, które są „męczące“ dla odbiorcy, ale tak głęboko zapadają w pamięć poprzez sam fakt istnienia oraz to, że są np. zabawne lub szokujące oraz wysoką częstotliwość emisji. Według większości współczesnych widzów reklama powinna być krótka i na temat. Musi informować o tym, co promuje i gdzie jest to dostępne. Pozwala to na zdecydowanie szybsze podejmowanie decyzji o zakupie. Lepiej, by widz pamiętał mało, ale zrozumiałych konkretów, niż nie pamiętał nic, spośród dużej ilości informacji.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację