Kurs komunikacji werbalnej i niewerbalnej kluczem do sukcesuSzkolenia interpersonalne podnoszą kompetencje komunikowanie interpersonalne - od tego w ogromnej mierze zależy sukces naszych zamiarów, toteż kursy interpersonalne są tak ważne, szczególnie dla ludzi udzielających się w dziedzinach powiązanych z obsługą klientów. Autoprezentacja, pewność siebie, motywacja, pertraktacje, wizerunek, rządzenie, umiejętność pracy z zespołem to cechy niezbędne obecnie dla ludzi dążących do awansu. Jeżeli skończyłeś prestiżowe wyższe uczelnie i w dalszym ciągu zabiegasz o własny progres, w takim razie powinieneś wybrać coś z bogatej gamy szkoleń interpersonalnych. Pomimo świetnego wykształcenia nie masz pewności, że znajdziesz wymarzoną pracę, bądź podtrzymasz stanowisko lidera w firmie! Prawdopodobnie zapomniałeś o doskonaleniu kompetencji miękkich. Szkolenia w zakresie komunikowania międzyludzkiego pozwalają zdobyć te cenne zdolności. Kurs komunikacja międzyludzka, w szczególności rekomendowany jest szefom, osobom rządzącym zespołami. Podczas kursu prezentowane będą metody komuniakacji werbalnej i niewerbalnej, formuły interpersonalne istotne w komunikowaniu się, w stosunkach przełożony - podwładny, czy wśród partnerów w pracy. Asertywność, która pozwala tworzyć szacunek, samodzielność w interesach, komunikatywność to niepodważalne określenia pasujące do osób kierujących innymi. Dzięki szkoleniom w zakresie komunikacji interpersonalnej kursanci uczą się mieć wpływ na pracowników, dostrzegać komunikaty zwrotne, błyskotliwie i skutecznie odpowiadać na nie. Zdobyte umiejętności możemy stosować zarówno szukając pracy, a więc na spotkaniu z pracodawcą przekonać do własnej osoby kogoś kto podejmuje dycyzje. Jeśli z kolei już pracujemy - odpowiednio i mądrze zarządzać zespołem, inspirować do pracy, prawidłowo motywować i przekazywać techniki właściwego dysponowania czasem w firmie. Właściwie znajomość wytycznych w komunikacji interpersonalnej, których uczą się biorący udział w szkoleniu, daje możliwość na umiejętne przekazywanie wiedzy specjalistycznej, wykazanie tzw. kompetencji twardych, przez szefów. Kompetencje twarde, związane z osiągniętą funkcją szefa, takie jak wiedza na temat procedur mogą być podawane w sposób właściwie i błyskotliwy.