Kurs komunikacji werbalnej i niewerbalnej kluczem do sukcesuSzkolenia interpersonalne podnoszą kompetencje komunikowanie interpersonalne - od tego w ogromnej mierze zależy sukces naszych zamiarów, dlatego szkolenia interpersonalne są tak ważne, w szczególności dla ludzi pracujących w dziedzinach powiązanych z obsługą klientów. Autoprezentacja, pewność siebie, motywacja, negocjacja, prezencja, zarządzanie, umiejętność pracy z zespołem to wszystko, co niezbędne w obecnych czasach dla osób mających aspirację rozwoju. Jeżeli ukończyłeś prestiżowe uniwersytety a teraz dodatkowo zabiegasz o własny progres, to powinieneś wybrać coś z bogatej oferty kursów interpersonalnych. Pomimo perfekcyjnego wykształcenia nie możesz mieć pełnego przekonania, że znajdziesz odpowiednią pracę, bądź podtrzymasz pozycję szefa w organizacji! Prawdopodobnie zapomniałeś o ulepszaniu kompetencji miękkich. Szkolenia w zakresie komunikowania międzyludzkiego pozwalają zdobyć te cenne zdolności. Kurs komunikacja interpersonalna, przede wszystkim polecany jest szefom, ludziom rządzącym teamami. Podczas szkolenia prezentowane są metody komuniakacji werbalnej i niewerbalnej, zależności interpersonalne istotne w komunikowaniu się, w relacjach szef - podwładny, czy wśród współpracowników. Asertywność, która umożliwia tworzyć autorytet, samodzielność w interesach, przystępność to niekwestionowane określenia pasujące do ludzi kierujących innymi. Dzięki szkoleniom w obszarze komunikowania międzyludzkiego kursanci dowiadują się jak wywierać wpływ na innych, dostrzegać komunikaty zwrotne, umiejętnie i efektywnie reagować na nie. Uzyskane kompetencje możemy stosować zarówno poszukując nowej pracy, a więc na spotkaniu z pracodawcą przekonać do własnej osoby kogoś decyzyjnego. Jeśli natomiast już pracujemy - sprawnie i mądrze zarządzać ekipą, dawać inspirację do działania, prawidłowo motywować i wykładać techniki odpowiedniego dysponowania czasem w pracy. W zasadzie wiedza na temat zasad komunikacji interpersonalnej, których uczą się biorący udział w szkoleniu, daje możliwość na umiejętne przekazywanie wiedzy specjalistycznej, wykazanie tak zwanych kompetencji twardych, przez przełożonych. Umiejętności twarde, powiązane z osiągniętą funkcją szefa, takie jak znajomość procesów prawnych mogą być podawane w sposób właściwie i umiejętny.