Favore.plForumFirma, biuro, reklama

Czy mailing jest skuteczny?, strona 2

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Czy mailing jest skuteczny?

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
Wróć do forum: Firma, biuro, reklama  1 2 3 4 z 4  
  • latynowska8 10 wrz 2010, 10:33
    Mailing mailingowi nierównyprzymrużenie oka Jeśli bazuje na dobrych źródlach i dobrych pomysłach, to bedzie skutecznym i niedrogim (!) narzędziem reklamy.
    Cytuj
  • agent007 14 wrz 2010, 11:49
    Mailing powinien mieć tytuł i nadawcę, którzy zostają w pamięci. Wtedy można mówić o jakimś efekcie reklamowym nim cała wiadomość trafi do kosza...
    Cytuj
  • filet_rybny 14 wrz 2010, 13:23
    Bandito napisał:Bardziej skuteczny od mailingu jest tzw marketing szeptany.
    Marketing szeptany jest bardzo skuteczny pod warunkiem, że robi się go z głową, inaczej przynosi odwrotne efekty...
    Cytuj
  • zsp 27 wrz 2010, 11:33
    A co sądzicie o mailingu oferowanym przez Favore?
    Cytuj
  • softserwis 27 paź 2010, 12:10
    Istotny jest ciekawy temat maila oraz treść i informacja skłaniająca do kliknięcia w link.
    Cytuj
  • GemstoneArt 27 paź 2010, 16:09
    Znacie teorie tzw. znieczulenia banerowego i mailingowego? W marketingu te pojęcia pojawiły się stosunkowo niedawno. Oznaczają tyle, że użytkownik internetu podświadomie nie zauważa banerów reklamowych, a większość maili reklamowych usuwa nawet bez otwierania ich. Dzieje się to już na poziomie podświadomym. Stąd odpowiedź branży w postaci, krzykliwych i wyskakujących, nachalnych reklam. Tyle jeżeli chodzi o naukowe podejście do tematu.

    Żeby Twoja reklama była skuteczna musisz dać klientowi to czego on potrzebuje. Ile procent odbiorców wygenerowanego maila, szuka właśnie usługi zawartej w wiadomości reklamowej? Odsetek jest naprawdę niewielki.

    Z ideą zaspokajania potrzeb doskonale poradziła sobie wyszukiwarka Google. Dała konsumentowi odpowiedzi na nurtujące go pytania i podsunęła usługi i produkty, których on sam szuka. O ile mailing trafia w dużej części do osób kompletnie nie zainteresowanych tematem, o tyle wyniki w wyszukiwarkach pojawiają się jako odpowiedź na konkretne zapotrzebowanie.
    Zamiast wydawać pieniądze na tysiące maili, możesz zoptymalizować swój serwis i zlecić jego [url=http://www.qantum.pl/]pozycjonowanie[/url]. Dzięki temu zabiegowi klient szukający usługi lub produktu, który oferujesz trafi właśnie do Ciebie.
    Cytuj
  • Issau 21 mar 2011, 12:41
    Mailing jest dobry ale nie w nadmiarze. Sama wiem po sobie, że z info reklamowych, które otrzymują prawie wszystkie-nieczytane trafiają do kosza. Najlepiej połączyć mailing z ulotkami lub katalogami w zależności jaką masz firmę.
    Cytuj
  • supermailing 22 kwi 2011, 10:16
    E-mail marketing jest formą marketingu bezpośredniego wykorzystującą pocztę elektroniczną jako narzędzie komunikacji.
    To łatwy i tani sposób pozyskania nowych klientów, prezentacji produktów i usług.

    Prowadzony zgodnie z przepisami przez doświadczonych specjalistów potrafi być bardzo skutecznym rozwiązaniem dla rozwoju firmy.
    Cytuj
  • Adigo 31 sty 2012, 15:56
    Jeśli chcesz skutecznie zwiększyć sprzedaż swoich produktów i usług zainteresuj się bez abonamentowym programem do wysyłania i łatwego tworzenia mailingów - Newsletter PRO - więcej informacji dotyczących funkcjonalności znajdziesz na stronie
    Cytuj
  • WiedzawFirmie_pl 9 lut 2012, 9:53
    Mailing jest skuteczny ale tylko w jednym przypadku:
    jeżeli wysyłasz wiadomości do osób, które sobie tego życzą!

    Wysyłanie ofert handlowych do niczego się nie spodziewających ludzi
    raczej możne Ci zaszkodzić niż pomóc w sprzedaży.

    Mnie osobiście drażnią maile typu: "wysyłamy do państwa zapytanie czy
    możemy przesłać ofertę" albo "super lokata 17% w...."
    Za to chętnie czytam e-maile przychodzące z list mailingowych, na które się
    zapisałem - o ile nie dostaję w każdej wiadomości reklamy (wtedy szybko się wypisuję).

    Cytuj
Firma, biuro, reklama - dyskusje na forum