favore.pl
ASERTYWNOŚĆ W PRACY I NA CO DZIEŃ

ASERTYWNOŚĆ W PRACY I NA CO DZIEŃ nr 113412

Lokalizacja: cała PolskaWięcej: www.mentor-szkolenia.pl

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
450 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
wwww.mentor-szkolenia.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
www.mentor-szkolenia.pl
rozwiń
OPIS USŁUGI
Asertywność jest drogą do prawidłowej samooceny, do zdolności wchodzenia w relacje oparte na równości, nie zaś wyższości bądź
niższości.
Bycie asertywnym nie oznacza, że masz być niegrzeczny, natrętny czy irytujący.
Oznacza, że mówisz prawdę i robisz to, co uważasz za słuszne. Jeżeli chcesz poprawić jakość Twojego życia, a także relacji z szefem,
współpracownikami i Klientami w pracy – weź udział w tym szkoleniu.

Cele szkolenia:

Nabycie umiejętności w zakresie:

1 Obrony swoich praw poza sferą osobistą

2 Obrony swoich praw w kontaktach osobistych

3 Podejmowania inicjatywy w kontaktach towarzyskich

4 Wyrażania i przyjmowania krytyki i pochwał

5 Wyrażania próśb

6 Wyrażania uczuć

7 Wyrażania opinii

8 Wystąpień publicznych

9 Kontaktów z autorytetem

10 Poszanowania cudzego terytorium

Grupa docelowa:

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy chcą poprawić jakość swoich relacji z innymi ludźmi, a przede wszystkim dla osób kontaktujących się w pracy z petentami, Klientami.

Korzyści dla uczestnika:

Umiejętność asertywnego zachowania to wyrażanie siebie z uwzględnieniem praw innych osób.

Osoba asertywna ma jasno określony cel i potrafi kontrolować własne emocje, nie poddaje się zbyt łatwo manipulacjom i naciskom emocjonalnym ze strony otoczenia

Umiejętność asertywnego zachowania w firmie wobec szefa, podwładnych, współpracowników i Klientów poprawia jakość relacji a więc ma pozytywny wpływ na atmosferę i poziom pracy oraz wizerunek firmy.

Tematyka szkolenia:

1 Wprowadzenie, integracja grupy

2 Pojęcie asertywności – podbudowa teoretyczna

3 Cechy charakterystyczne braku asertywności /uległości/, agresywności i asertywności

4 Niewerbalne komponenty komunikacji asertywnej

5 Główne przyczyny braku asertywności; karta praw asertywnych

6 Praca nad własną asertywnością – identyfikacja błędnych zachowań

7 Praca nad własną asertywnością – techniki poprawiające asertywność

8 Zastosowanie nabytej wiedzy w konkretnych sytuacjach.

Metodyka szkolenia:

Praca indywidualna i w grupkach,

dyskusja, burza mózgów,

impulsy teoretyczne,mini-wykłady,

praca z kwestionariuszem i testem psychologicznym,

zabawy integrujące i interakcyjne, technika role-playing/odgrywanie w formie scenek sytuacji, które sprawiają trudność.

Uczestnicy otrzymają materiały do ćwiczenia asertywności po zajęciach.

Czas trwania: 2 dni (6h)

Wielkość grupy: od 10 do 16 osób

Termin szkolenia: Aktualne terminy szkoleń dostępne na stronie Wyślij e-mail  

UWAGA: Istnieje możliwość dopasaowania terminu szkolenia do potrzeb Klienta.

                                                                                                    

kontakt:

Wyślij e-mail

CENTRUM SZKOLENIOWE MENTOR

 35-328 Rzeszów, ul. Geodetów 1 lokal A3 (parter)

tel/fax: Wyślij e-mail

tel.kom.: Wyślij e-mail

e-mail: Wyślij e-mail

 



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
450 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
wwww.mentor-szkolenia.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
www.mentor-szkolenia.pl
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mentor_szkolenia
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
ASERTYWNOŚĆ W PRACY I NA CO DZIEŃ - galeria
ASERTYWNOŚĆ W PRACY I NA CO DZIEŃ Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 10)
Poprzednia usługa: Doradztwo Finansowe   Następna usługa: Aparaty słuchowe