favore.pl
Szkolenie Zasady współpracy z mediami (Kraków)

Szkolenie Zasady współpracy z mediami (Kraków) nr 11401

Lokalizacja: Kraków (woj. małopolskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14 oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
400 / osoba
Kontakt
Quercus Firma Doradczo-Szkoleniowa
Wyślij e-mail
Nad Sołą 23/33
32-650 Kęty

tel: 607 607985607 607985
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
nd: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Zasady współpracy z mediami:

Celem poniższego szkolenia jest przekazanie uczestnikom pogłębionej wiedzy na temat współpracy z mediami, tworzenia wizerunku firmy w mediach oraz zasady pracy z dziennikarzami. Zajęcia są prowadzone przez profesjonalnego trenera Jacka Cholewińskiego, wykładowcę i dziennikarza pracującego w zawodzie od kilkunastu lat, w trakcie których poznał wszystkie obecne na rynku rodzaje mediów. Dają jedyną w swoim rodzaju szansę skorzystania z doświadczeń osoby od lat współpracującej z działami Public Relations, rzecznikami firm, kadrą menadżerską oraz liderami biznesu, a przede wszystkim znającej doskonale - „od kuchni”- techniki stosowane przez media. Zajęcia są zaplanowane jako wykład z aktywnym udziałem uczestników. Mają jednak charakter bardziej warsztatów niż typowego wykładu. Wszyscy uczestnicy będą wykonywali ćwiczenia mające uzmysłowić im strukturę budowy informacji, pozwalające zdobyć umiejętność zbudowania planu komunikacji z otoczeniem, czy też przygotowania wystąpienia publicznego, jak też spotkania z mediami. Zajęcia zakładają przygotowanie do wywiadu i przeprowadzenie wywiadu w sytuacji kryzysowej oraz nagranie i ocenę wystąpień uczestników.

 

1. Rynek mediów w Polsce.

2. Zasady budowania kontaktów i efektywnej współpracy z mediami.

3. Tworzenie medialnych baz danych.

4. Reguły i techniki monitoringu medialnego.

5. Zagadnienia kryptoreklamy.

6. Co to jest PR i zasady PR strategicznego.

- PR na co dzień i w sytuacjach krytycznych;

- Zasady białego i Czernego PR;

- Budowanie wizerunku firmy;

- Komunikacja wewnętrzna w firmie;

- Analiza SWOT- świadomość mocnych i słabych stron firmy;

- Redagowania tekstów PR;

- Internet jako narzędzie PR;

7. Skuteczności działań prowadzonych w ramach media relations.

8. Działania w sytuacji kryzysowej.

- Co to jest sytuacja kryzysowa;

- Strony sytuacji kryzysowej;

9. Przygotowywanie scenariuszy kampanii medialnych.

10. Sporządzanie i realizowanie media planów.

- Dlaczego współpraca z mediami jest taka ważna;

11. Jak pisać do mediów- notatki prasowe dla dziennikarzy- struktura i treść.

- System informacji bieżącej dla prasy;

- Cechy dobrej informacji i najczęściej popełniane błędy;

12. Wywiad prasowy i jego zasady.

- Odpowiedzi na trudne pytania, sytuacje kryzysowe

- Opracowanie prasowe, oświadczenie, informacja specjalistyczna, komunikat informacyjny, tekst sponsorowany;

- Zasady dykcji i poprawnej wymowy- znaczenie słów- zamienność, podobieństwo;

- Wywiad radiowy, wywiad telewizyjny, wywiad prasowy;

13. Organizacja konferencji prasowych.

- Konferencja reporterska, briefing, przyjęcie prasowe;

14. Wystąpienia publiczne.

- Zasady zachowania się przed kamerą;

- Zasady wystąpień radiowych;

15. Organizowanie imprez medialnych oraz przy współpracy mediów.

Dodatkowe informacje : Wyślij e-mail oraz Wyślij e-mail

2 dni szkoleniowe

Miejsce:

Kraków 20-21.09.07

Koszt szkolenia: 400PLN

Obowiązuje kolejność zgłoszeń- liczba miejsc ograniczona.



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
400 / osoba
Kontakt
Quercus Firma Doradczo-Szkoleniowa
Wyślij e-mail
Nad Sołą 23/33
32-650 Kęty

tel: 607 607985607 607985
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
nd: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU quercus_fds
brak opinii pozytywnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Szkolenie Zasady współpracy z mediami (Kraków) - galeria
Szkolenie Zasady współpracy z mediami (Kraków) Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 4)
Poprzednia usługa: Bielany Gabinet Weterynaryjny Weterynarz Wrocław   Następna usługa: Geodezja - Mapa do celów projektowych