„Profesjonalna obsługa klienta” to szkolenie handlowe, stworzone w ten sposób aby mogło z niego korzystać grono wszystkich osób mających kontakt z klientem od sekretarki po dyrektora. Celem szkolenia „Profesjonalna obsługa klienta” jest nauczenie kursantów budowania pozytywnego wizerunku firmy, dotarcia do nowych klientów oraz nawiązywania z nimi dobrych relacji, co pozwoli na zdobycie szybkiego zaufania. Szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta” nauczy również trafnie rozpoznawać potrzeby klientów, pokażemy jak dopasowywać własne zachowania do zachowań klientów. Na szkoleniu, handlowcy poznają swoje mocne i słabe strony w zakresie jakości obsługi klienta. Szkolenie pokaże w jaki sposób zastosowywać techniki wywierania wpływu i jak je rozpoznawać. Szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta” szczególnie polecane jest dla personelu mającego kontakt z klientem, zajmującego się obsługą klienta, sprzedażą zarówno produktów jak i usług. Polecamy szkolenie sprzedawcom bezpośrednim jak i telemarketerom, pracownikom call center, przedstawicielom i reprezentantom handlowym, szefom zespołów sprzedażowych i właścicielom firm.
PROGRAM
Zagadnienia
Dowiedz się więcej i zadzwoń lub napisz maila:
Wyślij e-mail 0- Wyślij e-mail