favore.pl
Profesjonalna obsługa klienta

Profesjonalna obsługa klienta nr 138111

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
Aleksander Kwasowski
Level-Up
Wyślij e-mail
Al. Wojska Polskiego 50/54/28
01-554 Warszawa

tel: 22 839403022 8394030
tel: 06924324420692432442
fax: 22 8394030
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
Termin szkolenia ustalany z klientem
rozwiń
OPIS USŁUGI

„Profesjonalna obsługa klienta” to szkolenie handlowe, stworzone w ten sposób aby mogło z niego korzystać grono wszystkich osób mających kontakt z klientem od sekretarki po dyrektora. Celem szkolenia „Profesjonalna obsługa klienta” jest nauczenie kursantów budowania pozytywnego wizerunku firmy, dotarcia do nowych klientów oraz nawiązywania z nimi dobrych relacji, co pozwoli na zdobycie szybkiego zaufania. Szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta” nauczy również trafnie rozpoznawać potrzeby klientów, pokażemy jak dopasowywać własne zachowania do zachowań klientów. Na szkoleniu, handlowcy poznają swoje mocne i słabe strony w zakresie jakości obsługi klienta. Szkolenie pokaże w jaki sposób zastosowywać techniki wywierania wpływu i jak je rozpoznawać. Szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta” szczególnie polecane jest dla personelu mającego kontakt z klientem, zajmującego się obsługą klienta, sprzedażą zarówno produktów jak i usług. Polecamy szkolenie sprzedawcom bezpośrednim jak i telemarketerom, pracownikom call center, przedstawicielom i reprezentantom handlowym, szefom zespołów sprzedażowych i właścicielom firm.

PROGRAM

Zagadnienia

  1. Kultura profesjonalnej obsługi klienta oraz standardy obsługi:
    • Kluczowe pojęcia w zakresie obsługi klienta w branży
    • Nowoczesne rozumienie jakości w kategoriach wymiarów obsługi klienta: Profesjonalizmu/Rzetelności, Umiejętności Sprzedaży, Empatii, Komunikatywności, Warunków Obsługi
    • Firma zorientowana na klienta - jak zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną?
  2. Etapy obsługi klienta:
    • Pierwszy kontakt z klientem - jak wykorzystać efekt pierwszego wrażenia?
    • Rozmowa - jak stworzyć dobry klimat w relacjach z klientem?
    • Wygrywająca argumentacja - jak skutecznie przekonać klienta?
    • Finalizowanie rozmowy - jak pozostawić ostatnie dobre wrażenie?
  3. Klient też człowiek – efektywna komunikacja kluczem do finalizacji transakcji:
    • Czy parafraza do czegoś się przydaje?
    • W czym mogę Panu pomóc?
    • Rozumiem, co Pan czuje!
    • Określenie przeszkód w komunikacji z klientem
    • Jak eliminować bariery komunikacyjne podczas obsługi klienta?
  4. Jak sprawić, aby klient poczuł się ważny?
    • Szczery komplement
    • Umiejętność słuchania
    • Jak dziękować?
    • Zapamiętywanie imion i nazwisk
    • Jak mówić żeby mężczyźni słuchali?
    • Jak mówić żeby kobiety słuchały?
  5. Typologia klientów:
    • Jak rozpoznawać typy klientów i dostosować się do nich?
    • Ja – Inni
    • Zgodny – Negujący
  6. Specyfika kontaktu z klientem przez telefon:
    • Autoprezentacja, przedstawienie się uczestników
    • Intonacja. Ton głosu-podstawowe narzędzie efektywnej rozmowy telefonicznej.
    • Modulowanie głosu, brzmienie
  7. Emocje i stres - reakcje na zachowanie emocjonalne:
    • Czym są i jak powstają emocje?
    • Czy możemy panować nad emocjami?
    • Stres – eustres i distres. Sposoby radzenia sobie z nadmiarem negatywnego stresu
  8. Elementy kultury osobistej i etyki zawodowej w kontaktach z klientami:
    • Reguły postępowania podczas kontaktu z klientami:
    • Elementy savoir-vivre: kanony dyskrecji, uprzejmości i grzeczności
    • Lojalność wobec instytucji zatrudniającej
  9. Jak wykorzystywać techniki wpływu w relacji z klientem:
    • Wzajemność ustępstw, społeczny dowód słuszności, reguła zaangażowania, lubienie i sympatia
    • Jak bronić się przed manipulacją?
    • Sztuczki klienta i sposoby obrony.
  10. Podsumowanie szkolenia – wypracowanie indywidualnego planu rozwoju.

Dowiedz się więcej i zadzwoń lub napisz maila:

Wyślij e-mail     0- Wyślij e-mail

Wyślij e-mail



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Kontakt
Aleksander Kwasowski
Level-Up
Wyślij e-mail
Al. Wojska Polskiego 50/54/28
01-554 Warszawa

tel: 22 839403022 8394030
tel: 06924324420692432442
fax: 22 8394030
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
Termin szkolenia ustalany z klientem
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU level_up
brak opinii negatywnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Profesjonalna obsługa klienta - galeria
Profesjonalna obsługa klienta Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 5)
Poprzednia usługa: WYPRZEDAŻ EKSPOZYCJI MEBLOWYCH minus 20%   Następna usługa: Warsztat Rozwoju osobistego Handlowca