Czas trwania: 1 dzień
Najbliższe terminy:
19 kwietnia 2011 r.
26 kwietnia 2011 r.
11 maja 2011 r.
23 maja 2011 r.
Uwaga: Jeśli nie masz czasu na szkolenie, możesz kupić materiały szkoleniowe przygotowane do samokształcenia.
Każde przedsiębiorstwo prowadzi działania marketingowe. Wszyscy zdajemy sobie sprawę ze znaczenia reklamy oferty firmy (produktów lub usług) i jej wizerunku. Znamy również wielki wpływ Internetu na zwiększenie możliwości promocji marketingowej przedsiębiorstw. Warto skutecznie zadbać o wpływy z budżetów marketingowych potencjalnych reklamodawców. Osoby pracujące w działach sprzedaży reklam często słyszą opinie od potencjalnych klientów, że „reklama nie jest nam potrzebna”, „reklama w Państwa wydawnictwie jest za droga”, „nie mamy pieniędzy na reklamę”. Takie stwierdzenia potencjalnych reklamodawców to… marzenie każdego profesjonalnego handlowca zajmującego się sprzedażą powierzchni reklamowej! Osoba osądzająca w ten sposób reklamę w prasie najprawdopodobniej miała kontakt jedynie z nieprofesjonalistami, którzy chcieli jej sprzedać jedynie powierzchnię reklamową.
Głównym celem szkolenia jest nauczenie uczestnika budowy własnego wizerunku handlowca jako eksperta branżowego dla potencjalnego reklamodawcy. Każdy uczestnik szkolenia uzyska ponadto wiedzę, jak utrzymać i doskonalić ten wizerunek. Po szkoleniu żaden z uczestników nie będzie sprzedawał powierzchni reklamowej - będzie tylko (aż) (...) - ciąg dalszy zdania poznasz na tym szkoleniu. (...) Żaden z uczestników po odbyciu szkolenia nie będzie tracić czasu na rozmowy o rabatach. Będzie prowadził rozmowy o nowych możliwościach, o klientach swojego rozmówcy etc. Gwarantujemy skuteczność w pracy przeszkolonych osób.
Sprzedaż powierzchni reklamowej będzie odbywać się według sprawdzonej - a niewielu znanej - zasady: (...) - ta zostanie wyjawiona na tym szkoleniu. (...)
W celu umiejętnego budowania/doskonalenia wspomnianego wizerunku fachowca, szkolenie uwzględnia również aspekty z zakresów komunikacji, telemarketingu (jak i co mówić?), metody docierania do reklamodawców, prezentacji, obsługi Klienta, mowy ciała, sprzedaży i obsługi posprzedażnej.
Pracownicy nadzorujący i realizujący sprzedaż powierzchni reklamowych.
Szkolenie ma charakter interaktywny, prowadzone jest metodą warsztatową, pozwalającą rozwijać praktyczne umiejętności. Uczestnicy będą mieli możliwość odegrania różnych scenariuszy odnoszących się do realnych sytuacji sprzedaży powierzchni reklamowej. Sfilmowane scenki posłużą prowadzącemu do szczegółowej analizy i kształtowania w konsekwencji poprawnych zachowań. Przyjęta metoda warsztatowa pozwoli zainteresować uczestników i uzyskać ich pełne osobiste zaangażowanie w ramach intensywnych ćwiczeń.
Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu.
Każdy uczestnik otrzymuje komplet materiałów obejmujący tematy opracowywane w trakcie warsztatów oraz podręcznik z wiedzą teoretyczną i przykładami zastosowania jej w praktyce. Większość informacji zawartych w materiałach nie jest dostępna w innej literaturze.
Więcej informacji na stronie Wyślij e-mail
Zamów kompletną ofertę.