favore.pl
Sprzedaż powierzchni reklamowych

Sprzedaż powierzchni reklamowych nr 145114

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 / sztuka
Użytkownik
Kontakt
Gration Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
Al. Jana Pawła II 61c/304
01-031 Warszawa

tel: 608630994608630994
www.gration.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Sprzedajemy również materiały szkoleniowe opracowane specjalnie z myślą o samokształceniu.

Czas trwania: 1 dzień

Najbliższe terminy: 

19 kwietnia 2011 r.

26 kwietnia 2011 r.

11 maja 2011 r.

23 maja 2011 r.

Uwaga: Jeśli nie masz czasu na szkolenie, możesz kupić materiały szkoleniowe przygotowane do samokształcenia.

Każde przedsiębiorstwo prowadzi działania marketingowe. Wszyscy zdajemy sobie sprawę ze znaczenia reklamy oferty firmy (produktów lub usług) i jej wizerunku. Znamy również wielki wpływ Internetu na zwiększenie możliwości promocji marketingowej przedsiębiorstw. Warto skutecznie zadbać o wpływy z budżetów marketingowych potencjalnych reklamodawców. Osoby pracujące w działach sprzedaży reklam często słyszą opinie od potencjalnych klientów, że „reklama nie jest nam potrzebna”, „reklama w Państwa wydawnictwie jest za droga”, „nie mamy pieniędzy na reklamę”. Takie stwierdzenia potencjalnych reklamodawców to… marzenie każdego profesjonalnego handlowca zajmującego się sprzedażą powierzchni reklamowej! Osoba osądzająca w ten sposób reklamę w prasie najprawdopodobniej miała kontakt jedynie z nieprofesjonalistami, którzy chcieli jej sprzedać jedynie powierzchnię reklamową.

Cele szkolenia

Głównym celem szkolenia jest nauczenie uczestnika budowy własnego wizerunku  handlowca jako eksperta branżowego dla potencjalnego reklamodawcy. Każdy uczestnik szkolenia uzyska ponadto wiedzę, jak  utrzymać i doskonalić ten wizerunek. Po szkoleniu żaden z uczestników nie będzie sprzedawał powierzchni reklamowej - będzie tylko (aż) (...) - ciąg dalszy zdania poznasz na tym szkoleniu. (...) Żaden z uczestników po odbyciu szkolenia nie będzie tracić czasu na rozmowy o rabatach. Będzie prowadził rozmowy o nowych możliwościach, o klientach swojego rozmówcy etc. Gwarantujemy skuteczność w pracy przeszkolonych osób.

Sprzedaż powierzchni reklamowej będzie odbywać się według sprawdzonej - a niewielu znanej - zasady: (...) - ta zostanie wyjawiona na tym szkoleniu. (...)

W celu umiejętnego budowania/doskonalenia wspomnianego wizerunku fachowca, szkolenie uwzględnia również aspekty z zakresów komunikacji, telemarketingu (jak i co mówić?), metody docierania do reklamodawców, prezentacji, obsługi Klienta, mowy ciała, sprzedaży i obsługi posprzedażnej.

Odbiorcy szkolenia

Pracownicy nadzorujący i realizujący sprzedaż powierzchni reklamowych.

Korzyści dla uczestników

  • Nauczenie się stosowania w sposób profesjonalny metod sprzedaży powierzchni reklamowych.
  • Zwiększenie wynagrodzenia prowizyjnego, premii za efekty wykonywanej pracy.

Korzyści dla wydawców

  • Zatrudnianie profesjonalistów przygotowanych do efektywnej realizacji rentownego planu sprzedaży.
  • Utrwalenie wizerunku wiarygodnego i profesjonalnego partnera marketingowego w oczach reklamodawcy.

Metody

Szkolenie ma charakter interaktywny, prowadzone jest metodą warsztatową, pozwalającą rozwijać praktyczne umiejętności. Uczestnicy będą mieli możliwość odegrania różnych  scenariuszy odnoszących się do realnych sytuacji sprzedaży powierzchni reklamowej. Sfilmowane scenki posłużą prowadzącemu do szczegółowej analizy i kształtowania w konsekwencji poprawnych zachowań. Przyjęta metoda warsztatowa pozwoli zainteresować uczestników i uzyskać ich pełne osobiste zaangażowanie w ramach intensywnych ćwiczeń.

Techniki wykorzystane w warsztacie

  • „Burza mózgów”;
  • Gry symulacyjne;
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe;
  • Mini-wykłady połączone z prezentacjami multimedialnymi.

Certyfikaty

Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu.

Materiały szkoleniowe dla uczestników

Każdy uczestnik otrzymuje komplet materiałów obejmujący tematy opracowywane w trakcie warsztatów oraz podręcznik z wiedzą teoretyczną i przykładami zastosowania jej w praktyce. Większość informacji zawartych w materiałach nie jest dostępna w innej literaturze.

Czas trwania szkolenia

Więcej informacji na stronie Wyślij e-mail

Zamów kompletną ofertę.



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 / sztuka
Użytkownik
Kontakt
Gration Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
Al. Jana Pawła II 61c/304
01-031 Warszawa

tel: 608630994608630994
www.gration.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU gration
pozytywna
rozwiń Niezłe. Wystawiona 15-12-2009 16:17 przez Vectra (87.205.245.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Niezłe. Wystawiona 15-12-2009 16:17 przez Vectra (87.205.245.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
Sprzedaż powierzchni reklamowych - galeria
Sprzedaż powierzchni reklamowych Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: AUTO SERWIS OPEL I inne . DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA   Następna usługa: Szkolenia Biznesowe