Sprzedaż usług
Warsztaty realizowane w formie wewnętrznej (in-company)
Szkolenie przeznaczone dla kadry kierowniczej odpowiedzialnej za działy handlowe, jak również do pracowników działów sprzedaży i obsługi klienta w firmach specjalizujących się w sprzedaży usług.
Program szkolenia jest „szyty na miarę” z uwzględnieniem specyfiki działalności przedsiębiorstwa.
Cel
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy na temat technik sprzedaży występujących w branży usługowej, analiza własnego stylu sprzedaży i skorzystania ze wskazówek, jak go rozwinąć, aby osiągać dużo lepsze wyniki.
Ponadto podczas warsztatów uczestnicy dowiedzą się jak prezentować oferty, aby zwiększyć prawdopodobieństwo pozyskania zamówienia oraz jak budować długotrwałe relacje z kluczowymi klientami.
Metody szkolenia
Szkolenie prowadzone w formie interaktywnej:
Ø ćwiczenia/dyskusje
Ø gry
Ø prezentacja multimedialna
Ø nagrania video
Nasza firma współpracuje z najlepszymi trenerami, prelegentami oraz konsultantami, którzy z pewnością przygotują szkolenie/seminarium spełniające Państwa oczekiwania. Czerpiemy wiedzę od najlepszych!
Nasze Projekty obejmują również kompleksowe Eventy, konferencje, wieczory integracyjne po wyczerpującym dniu szkoleniowym J
Jesteśmy otwarci na wszelkie nietypowe zamówienia, jak również jesteśmy w stanie zrealizować usługę w każdym miejscu na terenie Polski, jak i zagranicą.
Trenerzy posługują się językiem polskim, niemieckim i angielskim.
Szczegółowe informacje na temat programu szkolenia oraz możliwości organizacji szkolenia można uzyskać pod nr tel. 514 009 655 lub wysyłając zapytanie poprzez formularz Favore.