favore.pl
KEY ACCOUNT MANAGER

KEY ACCOUNT MANAGER nr 203607

Lokalizacja: Katowice (woj. śląskie)Więcej: iszponar@brainstorm.biz.pl

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 990 / sztuka
Użytkownik
brainstormszkolenia ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Sebastian Matyniak
BRAINSTORM
Wyślij e-mail
ul. Laryska 54
41-404 Mysłowice

tel: 32 202313832 2023138
tel: 32 202313832 2023138
www.brainstorm.biz.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-16:00
www.brainstorm.biz.pl
rozwiń
OPIS USŁUGI
Zapraszamy na intensywny warsztat umiejętności
KEY ACCOUNT MANAGER- tworzenie i budowanie pozytywnej relacji z Klientem,  
który odbędzie się 1-2 czerwca 2011r. w Katowicach

CELE SZKOLENIA

  • Zdefiniowanie pojęcia klienta kluczowego i określenie zasad i sposobów jego identyfikacji
  • Identyfikacja obszarów strategicznych w kontakcie z klientem i wypracowanie najlepszych praktyk w obszarze budowania relacji, sprzedaży i negocjacji z
    klientem kluczowym mając na uwadze specyfikę klienta zarówno agencyjnego jak
    i bezpośredniego
  • Pokazanie mechanizmów organizacyjnych 
    i społecznych wpływających na relację
    z klientem
  • Określenie cech,  korzyści i zadań firmy zorientowanej na klientów kluczowych
  • Wypracowanie sposobów realizacji oczekiwań klienta w sposób gwarantujący spójność ze strategią firmy
  • Określenie zalet i sposobów wykorzystania systemu raportowania i monitoringu sprzedaży dla klientów kluczowych
  • Stworzenie planu rozwoju współpracy
    z klientem strategicznym wraz

    z określeniem zadań wdrożeniowych do realizacji następnego dnia po szkoleniu


DLA KOGO ?

Szkolenie polecamy szczególnie tym, którzy prowadzą sprzedaż bezpośrednią i telefoniczną produktów i usług oraz  pracownikom zajmującym się obsługą Klienta oraz telemarketingiem, przedstawicielom i reprezentantom handlowym, szefom zespołów sprzedażowych
i właścicielom firm.
Uczestnictwo proponujemy również pracownikom działów marketingu i Klientom wielkich korporacji handlowych oraz wszystkim osobom, które chcą zaktualizować, poszerzyć
i  uzupełnić wiedzę i umiejętności z zakresu sprzedaży i obsługi Klienta.

PROPONOWANY PROGRAM SZKOLENIA

1.    Zdobywanie informacji o kliencie jako źródło przewagi
w budowaniu relacji


•    Specyfika sprzedaży w naszej branży – wady i zalety z mojego punktu widzenia
•    Najnowsze trendy w zakresie zarządzania informacją o kliencie.
•    Wyszukiwanie informacji o kliencie – Social Media
•    Analiza potencjału i decyzyjności klienta przed procesem sprzedaży
•    Kryteria decydujące o rozwoju klienta
•    Dopasowanie strategii kontaktu do rodzaju branży i klienta
•    Kultura organizacyjna klienta i jej wpływ na budowanie relacji z klientem

2.    Budowanie relacji z klientem poprzez właściwą segmentację, dopasowanie i mechanizmy wywierania wpływu społecznego.


•    Przebieg procesu sprzedaży i cykl życia klienta - praktyczne, wprowadzające zobrazowanie strategii spotkań sprzedażowych
•    Segmentacja klienta w odniesieniu do różnych branży
•    Psychologia zachowań klientów, czyli dlaczego z niektórymi klientami trudno się porozumieć?
•    Style społecznego komunikowania się – jak rozpoznawać styl klienta?
•    Rozpoczęcie rozmowy – budowanie relacji z klientem poprzez dostosowanie stylu społecznego do odbiorcy
•    Budowani relacji poprzez mechanizmy wywierania wpływu
•    Budowanie relacji poprzez kontrakt

3.    Potrzeby i wymagani klientów

•    Czego oczekuje klient od handlowca profesjonalisty ?
•    Potrzeby psychologiczne i merytoryczne klientów
•    Kreowanie wyobrażenia klienta w odniesieniu do usług które mogę mu zaoferować
•    Wykorzystanie metody kontrastu w kreowaniu potrzeb klienta
•    Jakiego rodzaju pytania należy zadać i jak je zadawać, aby kreować potrzeby i oczekiwania klienta – wypracowanie listy najlepszych pytań

4.    Sprzedaż i negocjacje w odniesieniu do branży

•    Wykorzystanie reguły kontrastu podczas tworzenia rozwiązań z Klientem
•    Sprzedaż agencyjna – moderowanie procesu grupowego i wywieranie wpływu na jednostkę decyzyjną podczas prezentacji
•    Sprzedaż B2B – modelowanie zachowań i decyzji klienta poprzez współtworzenie oferty
•    Charakterystyka negocjacji w sprzedaży B2B (pozycja otwarcia, poziom aspiracji, przedział zgodności, batna)
•    Strategie negocjacyjne w odniesieniu do branży reklamowej
•    Domykanie procesu sprzedaży w odniesieniu do branży reklamowej
i rodzaju klienta


5.    Zarządzanie relacjami z klientem (Customer Relationship Management)


•    Co to jest CRM.
•    Dlaczego stosuje się koncepcję CRM. 
•    Korzyści dla klienta.
•    Filary CRM -  wiedza, oferta, sprzedaż, serwis,
•    Budowanie strategii CRM w naszej firmie

6.    Zmiany rynkowe - nowe koncepcje konkurowania na rynku

•    Cykle koniunkturalne.
•    Nowe sposoby konkurowania.
•    Tworzenie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw.
•    Potencjalna i efektywna przewaga konkurencyjna.
•    Trójkąt Portera.
•    Burza mózgów:  zdefiniowanie narzędzi z pakietu CRM, które obecnie są wykorzystywane przez firmę  i tych, które potencjalnie mogą być wykorzystane.

7.    Zdefiniowanie założeń do koncepcji CRM w firmie

•    Zapotrzebowanie na informację o kliencie.
•    Poziom różnicowania oferty i ceny - wartość dodana.
•    Miejsca powstawanie decyzji i koordynacja przepływu informacji.
•    Definicja strategicznych procesów.
•    Organizacja funkcji CRM.
•    Wstępna ewaluacja niezbędnych środków i zasobów


NASZ EKSPERT DEDYKOWANY DO REALIZACJI SZKOLENIA: Sebastian Matyniak

INFORMACJE ORGANIZACYJNE
 


Cena szkolenia zawiera:

1)  Certyfikat ukończenia szkolenia BRAINSTORM.
2) Podręcznik z materiałami szkoleniowymi.
3) Serwis kawowy i lunch.
4) Możliwość konsultacji e-mailowej przez 30 dni od daty zakończenia szkolenia.


Inwestycja wynosi 1290 PLN netto (+ 23 % VAT)

Wyślij e-mail


Chcesz zapisać się na szkolenie lub uzyskać dodatkowe informacje ?
Chętnie udzielę dodatkowych informacji i odpowiem na pytania.
Zapraszam do kontaktu!
W sprawie zapisów na szkolenie i aktualnej oferty szkoleniowej
pozostaję do Państwa dyspozycji :


Ilona Szponar

Opiekun Klienta Biznesowego Brainstorm
e-mail: Wyślij e-mail

Tel./Fax Wyślij e-mail
Kom. Wyślij e-mail
Nr GG: 20584398

* O uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona ze względu na warsztatową formę zajęć

Wszystkie nasze szkolenia realizowane w Katowicach odbywają się
w przestronnych i nowocześnie wyposażonych  salach z klimatyzacją :

TRAINING SPOT
ul. 3 Maja 6/8
40-095 Katowice



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 990 / sztuka
Użytkownik
brainstormszkolenia ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Sebastian Matyniak
BRAINSTORM
Wyślij e-mail
ul. Laryska 54
41-404 Mysłowice

tel: 32 202313832 2023138
tel: 32 202313832 2023138
www.brainstorm.biz.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-16:00
www.brainstorm.biz.pl
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU brainstormszkolenia
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
KEY ACCOUNT MANAGER - galeria
KEY ACCOUNT MANAGER Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 8)
Poprzednia usługa: Malowanie natryskowe agregatem hydrodynamicznym   Następna usługa: Elektryk warszawa