1. NAJWAŻNIEJSZE POJĘCIA I ZAGADNIENIA NEGOCJACYJNE
· Na czym polega dobre przygotowanie się do negocjacji?
· Na co zwracać uwagę na początku, w trakcie i na końcu rozmów?
· Negocjacje pozycyjne i problemowe – wady i zalety
· Podstawowe strategie negocjacyjne
· Komunikacja werbalna i niewerbalna w negocjacjach
· Określanie celów negocjacyjnych
· Dokonywanie ustępstw – zasady
· Ćwiczenia negocjacyjne
2. TECHNIKI WPŁYWU
· Najczęstsze techniki wpływu spotykane w negocjacjach
· Jak je rozpoznawać i bronić się przed nimi?
· Czy i kiedy możemy stosować techniki wpływu i tricki negocjacyjne
· planowanie strategii negocjacyjnej w oparciu techniki wpływu i tricki negocjacyjne
3. TRUDNE SYTUACJE NEGOCJACYJNE I WYZWANIA NEGOCJACYJNE
· Jakie sytuacje i zdarzenia w trakcie negocjacji możemy określić, jako trudne (negocjacje cenowe, wielo-etapowe itp.)?
· Wyprawowanie strategii i pomysłów radzenia sobie w trudnych sytuacjach?
· Trudni partnerzy negocjacyjni – jak z nimi osiągać porozumienia?
· Jak „przestrajać” postawy negocjacyjne partnera?
· Wychodzenie z impasu negocjacyjnego
· Rola emocji w procesie negocjacji.
· Specyfika negocjacji klientami strategicznymi
Cena szkolenia zawiera:
1) Certyfikat ukończenia szkolenia BRAINSTORM.
2) Podręcznik z materiałami szkoleniowymi.
3) Serwis kawowy i lunch.
4) Możliwość konsultacji e-mailowej przez 30 dni od daty zakończenia szkolenia.
Informacje na temat szkolenia dostępne również na naszej stronie internetowej: Wyślij e-mail
Chcesz zapisać się na szkolenie lub uzyskać dodatkowe informacje ?
Zapraszamy do kontaktu!
W sprawie szkoleń otwartych i aktualnej oferty szkoleniowej do Państwa dyspozycji pozostaje:
Ilona Szponar
Opiekun Klienta Biznesowego Brainstorm
e-mail: Wyślij e-mail
Tel./Fax 32 202 31 38
Kom. 519 148 292
Nr GG: 20584398