Szkolenie pozwala poznać podstawowe informacje na temat technik sprzedaży i negocjacji. Osobom negocjującym i sprzedającym daje możliwość zweryfikowania swoich działań, wymiany doświadczeń i poznania nowych technik i sposobów. W czasie szkolenia jest też okazja na zdiagnozowanie trudnych sytuacji sprzedażowych i negocjacyjnych oraz wypracowanie metod reagowania na nie.
Cele szkolenia:
Profil uczestnika:
Szkolenie adresowane jest do właścicieli i pracowników małych i dużych przedsiębiorstw. Skierowane jest zarówno do kadry zarządzającej przedsiębiorstw, jak i pracowników działów sprzedaży, marketingu, eksportu, itd.
Korzyści dla uczestnika:
Korzyści dla organizacji:
Wszystkie moduły realizowane są warsztatowo z użyciem następujących narzędzi:
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów i interaktywnych ćwiczeń, pozwalając na aktywny udział w szkoleniu wszystkim uczestnikom
Trener prowadzący szkolenie
Grzegorz Zieliński
Cena szkolenia
Koszt szkolenia zamkniętego (grupa - 8-14 osób):
3 590 zł brutto/dzień
Szczegółowy program szkolenia:
Pierwszy dzień szkolenia:
1. Sposoby budowania pozytywnego kontaktu z Klientem
2. Komunikacja w bezpośrednim kontakcie z Klientem
3. Złote zasady prowadzenia rozmowy handlowej
Drugi dzień szkolenia:
1. Style negocjacyjne
2. Proces negocjacji
3. Sytuacje trudne w negocjacjach
Każde ćwiczenie podlega analizie i omówieniu (przez grupę oraz trenera) - uczestnicy otrzymują w ten sposób informację zwrotną dotyczącą własnego funkcjonowania w sytuacjach zawodowych, umożliwiającą samoocenę.