...W firmowej rzeczywistości często zdarza się nam spotykać osoby notorycznie kontestujące decyzje przełożonych, rozsyłające zaczepne maile, etc....[] Właściwe rozpoznanie patologicznych sytuacji, wprowadzenie środków zaradczych jak i mechanizmów zapobiegających tworzeniu się ognisk zapalnych może okazać się kluczowe dla stworzenia efektywnego i właściwie umotywowanego zespołu pracowników...
Większości z nas wydaje się, że potrafimy zarządzać pracownikami. Zdziwienie przychodzi w momencie gdy nasi podwładni niechętnie podejmują realizacji nowych wyzwań, gdy wciąż domagają się podwyżki i awansu a do tego wszystkiego z ich ust słyszymy komentarze w stylu „Nie po to studiowałem pięć lat by teraz…”. Jeśli jako szef czujesz się bezradny, zniechęcony i zakłopotany wysłuchiwaniem narzekań członków zespołu, rozstrzyganiem sytuacji konfliktowych, prowadzeniem mediacji w sytuacjach sporów między pracownikami to szkolenie jest rodzajem vademecum postępowania w takich sytuacjach.
Cele szkolenia:
Profil uczestnika
Osoby, które są odpowiedzialne za politykę personalną organizacji, głównie te osoby, które są odpowiedzialne za zarządzanie pracownikami.
Korzyści dla uczestnika
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy:
Czas trwania szkolenia
2 dni szkoleniowe (szesnaście godzin intensywnych zajęć warsztatowych)
Metody szkoleniowe
Trener prowadzący szkolenie
Magdalena Czernecka Wyślij e-mail
Cena szkolenia
Szczegółowy program szkolenia:
Pierwszy dzień szkolenia:
Moduł I: Przywództwo w zespole
Cel: Poszerzenie kompetencji w zakresie diagnostyki i profilaktyki nieefektywnych stylów komunikowania się pracowników
Moduł II:Diagnoza organizacji – elementy wzmacniające i osłabiające działanie organizacji w aspekcie zarządzania zasobami ludzkimi
Cel: Wzmocnienie umiejętności radzenia sobie z „trucicielem”
Drugi dzień szkolenia:
Moduł III: Diagnostyka konfliktów w organizacji - Jak szukać porozumienia i wspólnie osiągać założone cele
Cel: Podniesienie kompetencji prowadzenia negocjacji problemowych i rozwiązywania sytuacji konfliktowych wśród grup pracowniczych
Moduł IV: Wzmacnianie kompetencji udzielania informacji zwrotnych w trudnych sytuacjach zarządzania personelem
Cel: Zwiększenie repertuaru możliwości udzielania informacji zwrotnych w trudnych sytuacjach zarządzania personelem
Koszt szkolenia zamkniętego (grupa - 8-14 osób):
3 590 zł brutto/dzień