Witam, zajmuję się profesjonalnym wyciąganiem (usuwaniem) wgnieceń samochodowych techniką PDR.
Kilka słów o stosowanej przeze mnie technologii:
PDR (Paintless Dent Repair) jest technologią, z której chętnie korzystają firmy ubezpieczeniowe oraz salony samochodowe. Po przejściu gradobicia w miastach same szkody samochodowe liczone są w milionach złotych, a oszczędności z naprawy przy użyciu systemu PDR mogą w pojedynczych przypadkach sięgać nawet 70 procent w stosunku do naprawy tradycyjnej (klepanie, szpachlowanie i lakierowanie). Najważniejsze, że podczas tej naprawy pozostaje oryginalny lakier i nie ma nawet grama szpachli, co nie jest bez znaczenia przy późniejszej sprzedaży auta. Każdy rzeczoznawca i doświadczony samochodziarz jest w stanie ocenić czy element pojazdu został po raz kolejny polakierowany. Wgniecenie kwalifikujące się do naprawy teoretycznie nie powinno być głębsze niż 2mm a jego średnica większa niż 30 mm, ale w praktyce da radę usunąć znacznie większe uszkodzenia karoserii.
Przy większych wgnieceniach lub wgnieceniach z uszkodzeniami lakieru często stosuje się naprawę typu "Push-to-paint" gdzie przywraca się dawny kształt blachy ale pozostają widoczne niewielkie odkształcenia, zmiany struktury lakieru lub zadrapania. W tym przypadku lakiernikowi pozostaje jedynie polakierowanie oryginalnego elementu karoserii, bez konieczności jego wymiany. Ta metoda jest również korzystniejsza finansowo od tradycyjnej naprawy blacharskiej z użyciem spawarki czy szlifierki ponadto nie ma potrzeby demontażu i szpachlowania elementu.
Zgłębiając ten temat trudno pominąć inne metody stosowane czasem do usuwania wgnieceń bez potrzeby lakierowania. Jednym ze sposobów jest podgrzanie palnikiem miejsca uszkodzenia a następnie szybkie schłodzenie najlepiej tzw. suchym lodem, czyli zestalonym dwutlenkiem węgla. Jednak metoda za ze względu na użycie wysokiej temperatury może spowodować uszkodzenie lakieru i cechuje się bardzo niewielką skutecznością, dlatego nie jest stosowana w profesjonalnych wrsztatach. Podobna historia jest w przypadku urządzeń do samodzielnego usuwania wgnieceń, kosztujących kilka złotych.
Usuwam wgniecenia powstałe na skutek:
- obicia drzwiami sąsiedniego samochodu
- gradobicia
- opadu kasztanów
- szkody transportowe
- inne wgniecenia samochodowe
Koszt usunięcia pojedynczego wgniecenia o średnicy do 30mm i głębokości do 2mm bez ubytku lakieru to 50 zł.
W przypadku większego wgniecenia, lub większej liczby wgnieceń, cena za wgniecenie pozostaje do uzgodnienia
Koszt naprawy auta po gradobiciu - ok. 100 wgnieceń o średnicy do 20 mm to 1500 - 2000 zł, czas naprawy maks 2 dni.
Warsztat znajduje się w Pleszewie, na ul. Lipowej 19.
Kontakt:
tel. 660-695-678
e-mail: Wyślij e-mail
Wykonuję również inne drobne naprawy estetyczne samochodów, które są wystawione na pozostałych aukcjach.
OGŁOSZENIE DOTYCZY OCENY TECHNICZNEJ MOŻLIWOŚCI USUNIĘCIA SKUTKÓW GRADOBICIA NA AUCIE
Słowa do wyszukiwarki: naprawa samochodu auta po uszkodzonego podczas gradu gradzie, gradobiciu, skutków gradobicia gradobicie spowodowanych gradobiciem gradem bezinwazyjne usuwanie wgnieceń bezinwazyjne usuwanie wgniotów bez konieczności lakierowania ding king pops-a-dent dent repair paintless dent repair pdr Pleszew Wielkopolskie