Dysponujemy działem komputerowego wprowadzania danych oraz przepisywania tekstów. Przywiązujemy dużą wagę do wysokiej jakości wprowadzanych danych oraz wysokiej wydajności pracy i dzięki temu możemy oferować naszym Klientom korzystne warunki współpracy.
1. Ogólnie o wprowadzaniu.
Wprowadzanie Danych to usługa polegająca na przenoszeniu danych z dokumentów papierowych lub ich obrazów cyfrowych do docelowego systemu informatycznego Klienta, baz danych itp. Obok wprowadzania danych zajmujemy się równiez przepisywaniem tekstów.
Nieustannie szukamy dla Klientów najlepszych rozwiązań, gwarantując wysokie standardy jakości i terminowość realizowanych zadań.
Wykonujemy usługi z pełnym zaangażowaniem wykorzystując nasze doświadczenie i kwalifikacje, zapewniając jednocześnie wysoki poziom bezpieczeństwa, elastyczne podejście do wymagań Klienta oraz szybką reakcję na jego nowe potrzeby.
Celem naszych działań jest zagwarantowanie sukcesu wspólnych przedsięwzięć dzięki wykorzystaniu wieloletniego doświadczenia, nowych technologii oraz wysokiej jakości oferowanych przez nas usług.
Jeśli posiadają Państwo archiwalne dane, teksty (np. sprawdozdania, prace licencjackie, artykuły, podania, referaty, dokumenty)
wymagające przepisania do komputera, jeśli posiadane oprogramowanie generuje w procesie skanowania liczne błędy, jeśli zbierają Państwo kupony, ankiety czy inne formularze wymagające wpisania do komputera - jesteśmy idealnym rozwiązaniem. Korzyści jakie odniosą Państwo współpracując z nami to bezpieczeństwo, poufność, poprawność powierzonych danych i optymalizacja kosztów operacyjnych.
2. Jakość.
Mając na uwadze zapewnienie jak najwyższej jakości wprowadzanych do baz danych informacji stosujemy procedurę podwójnego wprowadzania danych, która pozwala wyeliminować ewentualne błędy spowodowane działaniem czynnika ludzkiego. Wprowadzane dane podlegają normalizacji w oparciu o słowniki zarówno własne jak i dostarczone przez Klienta.
3. Nowoczesne metody wprowadzania danych.
W zależności od rodzaju przetwarzanego dokumentu, jego jakości oraz sposobie wypełnienia stosujemy różne technologie wprowadzania danych:
- Technologię OCR/ICR - wykorzystujemy do przetwarzania dokumentów przystosowanych do automatycznego przetwarzania. Polega na optycznym rozpoznawaniu pisma ręcznego i drukowanego z zeskanowanego dokumentu przez odpowiednio zaprojektowany system komputerowy. Rozpoznane dane trafiają do bazy danych a następnie podlegają kontroli. Zeskanowane dokumenty mogą zostać wykorzystane do stworzenia archwiwum elektronicznego.
Archiwum Elektroniczne to proces przetwarzania dokumentów z postaci papierowej do elektronicznej przez zastosowanie technologii skanowania i indeksowania oraz udostępnianie obrazów dokumentów z wykorzystaniem przeglądarki.
- Ręczne wprowadzanie danych - technika wprowadzania, gdzie dane są wprowadzane bez udziału skanera. Wykorzystywana jest w przypadku dokumentów o niestandardowych rozmiarach, zniszczonych lub nie nadających się do skanowania.
4. Ogólny proces.
a) odbiór / transport dokumentów
b) kontrola dokumentów
c) wprowadzanie danych
d) weryfikacja danych
e) generowanie danych w uzgodnionym formacie
f) przekazanie danych klientowi:
- nośniki CD/DVD
- zaszyfrowana poczta
- list
- poprzez udostępnienie pliku na naszym serwerze
Prosimy o kontakt celem przygotowania dla Państwa indywidualnej wyceny.
Prowadzimy rowniez inne uslugi. Wiecej informacji na naszej stronie Wyślij e-mail Zapraszamy.