Autoryzowany partner centrum certyfikacji MobiCert
Świadczymy usługę sprzedaży bezpiecznych podpisów elektronicznych MobiCert:
- Instalacja certyfikatów bezpośrednio u klienta (wraz z dopełnieniem wszelkich formalności)
- Obejmujemy zasięgiem całe województwo Pomorskie
- Realizacja zamówienia w 2-3 dni (przy płatności gotówką nawet w 24 h)
Pełna oferta podpisów elektronicznych firmy MobiCert
Zestawy firmy Mobicert oferowane są w 4 wariantach (ceny netto, bez podatku VAT) - oferowane przez nas certyfikaty są najtańszymi w Polsce. Za weryfikację tożsamości nabywcy certyfikatu nie pobieramy jakichkolwiek opłat!
Maxi Cert – 239 zł
(z czytnikiem) |
- Certyfikat kwalifikowany (ważny 2 lata)
- Karta mikroprocesorowa
- Czytnik kart mikroprocesorowych (czytnik USB)
|
Mini Cert – 209 zł
(bez czytnika) |
- Certyfikat kwalifikowany (ważny 2 lata)
- Karta mikroprocesorowa
|
Odnowienie – 130 zł
|
- Certyfikat kwalifikowany (ważny 2 lata)
|
|
Cross Cert – 120 zł |
- Certyfikat kwalifikowany (ważny 2 lata)
- Karta mikroprocesorowa
|
Każdy zestaw zawiera ponadto: |
- Aplikację do podpisu elektronicznego "Protektor"
- Dokumentację użytkownika, instrukcje
|
Wszystkie podane ceny są wartościami NETTO.
Za weryfikację tożsamości użytkowników firma MobiCert nie pobiera żadnych opłat !!!
(w pozostałych firmach koszt ten może wynosić 35 - 89 zł za 1 osobę)
Usługa jest instalowana bezpośrednio u klienta. Z tej przyczyny do zamówienia należy doliczyć jednorazową opłatę za dojazd weryfikatora (99 zł + kilometrówka). Weryfikator obsługuje swoim zasięgiem całe województwo Pomorskie.
Składanie i realizacja zamówienia
W celu złożenia zamówienia proszę o kontakt pod numerem:
Wyślij e-mail
Po złożeniu zamówienia nabywca otrzyma maila z linkiem do formularza rejestracyjnego, na którym będzie mógł określić ilość zestawów, dane do faktury itp.
Następnie w dogodnym dla Państwa terminie weryfikator MobiCert odwiedzi Państwa firmę, by dostarczyć certyfikaty i zweryfikować tożsamość osób, dla których zostały zakupione podpisy elektroniczne. Od tego momentu usługa będzie aktywna, bez potrzeby wielokrotnych wizyt w stacjonarnych punktach weryfikacji bądź w kancelariach notarialnych.
Zapraszamy również do zapoznania się z naszą stroną internetową:
MobiCert - Centrum Certyfikacji
Firma MobiCert Sp. z o.o. świadczy usługi z zakresu podpisu elektronicznego. 21 września 2009 na mocy decyzji Ministerstwa Gospodarki numer 1/001181-09/09 z dnia 31 sierpnia 2009 została wpisana do rejestru podmiotów kwalifikowanych prowadzonego przez Narodowy Bank Polski na mocy ustawy o podpisie elektronicznym z dnia 18 września 2001r. Tym samym dołączyła do elitarnego grona centrów certyfikacji świadczących usługi kwalifikowane i obecnie
MobiCert jest jednym z czterech w Polsce urzędów certyfikacji mającym prawo świadczyć tego rodzaju usługi. Dodatkowo firma oferuje cały szereg rozwiązań i systemów informatycznych związanych z podpisem elektronicznym.
Podpis elektroniczny - garść informacji
Od 21 lipca 2009 roku wszystkie podmioty zatrudniające powyżej 5 osób zobligowane są do rozliczania się z ZUS-em za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego. Z tego względu bardzo wiele przedsiębiorstw oraz instytucji stoi przed koniecznością wdrożenia tej nowoczesnej usługi.
Podpis elektroniczny z powodzeniem mogą stosować mniejsze firmy (w tym jednoosobowe). Obszary wykorzystania tej technologii konsekwentnie powiększają się, dzięki czemu wszystkie firmy posiadające podpis elektroniczny mogą usprawnić swoją działalność i obniżyć koszty fukcjonowania.
Czym jest bezpieczny podpis elektroniczny?
W komunikacji elektronicznej jest on odpowiednikiem podpisu odręcznego. Zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym, podpis odręczny i bezpieczny podpis elektroniczny są równoważne pod względem mocy prawnej i z tej przyczyny podpis elektroniczny można wykorzystywać w kontaktach z urzędami.