Techniki wykorzystywane podczas szkoleń:
1. Prezentacje multimedialne
2. Ćwiczenia dostosowane do grupy szkoleniowej
3. Analiza przypadku, case study
4. Testy psychologiczne
5. Indywidualne doradztwo
6. Dyskusje
7. Gry symulacyjne
8. Scenki, psychodrama
9. Demonstracje
Obszary szkolenia:
Rola asystentki w sekretariacie - Zadania asystentki, podstawowe funkcje sekretariatu
Komunikacja i autoprezentacja- Skuteczna komunikacja w biznesie, wywieranie pozytywnego wrażenia, efektywne metody komunikacji, zasady autoprezentacji
Planowanie i zarządzanie sobą w czasie - Skuteczne wykorzystywanie czasu, zarządzanie celami, metody efektywnego planowania
Motywowanie i wywieranie wpływu - Podstawowe zasady wywierania wpływu
w sprzedaży, psychologia manipulacji, rodzaje motywacji
Kreowanie profesjonalnego wizerunku - Elegancja w pracy, tworzenie profesjonalnego wizerunku
Savoir vivre w biznesie - Zasady savoir vivru w biznesie, etykieta pracy w biurze
Dokładny program szkolenia dostępny jest w Kalendarzu Szkoleń na stronie
www.perspecta.pl
Termin i miejsce szkolenia:
21.05.2011 Gdańsk
Uczestnicy szkolenia otrzymują
certyfikat.
Zainteresowane osoby prosimy o kontakt:
Wyślij e-mail
Liczba miejsc w szkoleniu jest ograniczona.
Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.