Wyślij e-mail
funkcjonujące przy Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej w Warszawie nieprzerwanie od 1996 roku!Zadaniem Forum jest m. in. doskonalenie poziomu pracy administracji samorządowej, nawiązywanie współpracy z podobnym organizacjami regionalnymi w celu wymiany doświadczeń, wspieranie członków w rozwiązywaniu problemów związanych z pełnioną funkcją.
Formą realizacji celów Forum są spotkania szkoleniowe i konsultacyjne, dyskusje problemowe, wymiana informacji. Członkowie Forum spotykają się regularnie na comiesięcznych spotkaniach szkoleniowych, których problematyka odzwierciedla ich potrzeby - każdy uczestnik Forum ma prawo zgłosić zagadnienia merytoryczne, które zechciałby uczynić tematem kolejnych spotkań Sekretarzy, wybierać i być wybieranym do władz Forum.
Fundacja zapewnia wykładowców - specjalistów z dziedzin będących w sferze zainteresowań Sekretarzy. W obecnej kadencji Forum skupia 99 członków - aktywnych, chętnych do pogłębiania swojej wiedzy Sekretarzy urzędów gminnych, miejskich i powiatowych z Województwa Mazowieckiego.
Sekretarze poznają także zasady funkcjonowania władz lokalnych w różnych krajach. Odwiedzili już Austrię, Czechy, Litwę, Francję i Włochy, natomiast w roku 2003 gościli delegację dyrektorów generalnych z podparyskiego Departamentu des Hauts-de-Seine.
W przypadku wątpliwości i pytań z Państwa strony prosimy o kontakt:
Konrad Słomka - Koordynator Szkoleń - tel. (22) 322 84 25